Achiziţie publică
21504539
Obiectul achiziției
1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2025 12:33
până la 07.11.2025 17:00
până la 07.11.2025 17:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2025 17:00
până la 10.11.2025 17:00
până la 10.11.2025 17:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
80 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 nov 2025, 12:33 - 7 nov 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 nov 2025, 17:00 - 10 nov 2025, 17:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achiziționarea serviciilor de audit financiar obligatoriu al situației financiare pentru anul 2024 în conformitate cu Standartele Națione. Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art.4 pct.4 al Legii Contabilității și raportării financiare nr.287 din 15.12.2017, IMSP AMT Buiucani constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete art.5 alin.3 din Legea contabilității și raportării financiare. Potrivit art.32 al Legii nr.287/2017, situațiile financiare pentru anul 2024 ale entităților mijlocii sunt supuse auditului obligatoriu în conformitate cu Legea privind auditul situațiilor financiare nr.271/2017, Standartelor Internaționale de Audit, Codul Etic. Astfel IMSP AMT Buiucani obligatoriu va efectua auditul situațiilor financiare, care va include particiarea entității de audit la inventarierea activelor și pasivelor, care se va desfășura pe parcursul trimestrului IV al perioadei de gestiune. Termenul de prestare a serviciului: 01.12.2025-15.04.2026 pentru perioada supusă auditului 01.01.2025-31.12.2025.
Condiții de recepție a serviciului:
Următoarele documente vor fi considerate parte a servicilui prestat: - Scrisoarea către Conducere și Raportul auditului întocmit respectînd standardele de audit; - Actul de primire-predare a serviciilor Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceiași perioada de gestiune și corespunderea acestuia cu prevederile legislației. - Declarația cu privire la faptul că pe parcursul auditului s-au identificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicînd natura acestora. 2 Limba utilizată în cadrul activității pe care le vor desfășura auditori este limba română. Toate documentele elaborate de acestia vor fi elaborate în limba română. Originalele documentelor prevăzute de raportul auditului se vor prezenta Beneficiarului, în mod exceptional, cel tîrziu la momentul finalizării integrale de prestare a servicilor. Prestarea serviciilor se consider încheiată în momentul în care este prezentat și acceptat Actul de predareprimire a serviciilor.
Condiții de recepție a serviciului:
Următoarele documente vor fi considerate parte a servicilui prestat: - Scrisoarea către Conducere și Raportul auditului întocmit respectînd standardele de audit; - Actul de primire-predare a serviciilor Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceiași perioada de gestiune și corespunderea acestuia cu prevederile legislației. - Declarația cu privire la faptul că pe parcursul auditului s-au identificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicînd natura acestora. 2 Limba utilizată în cadrul activității pe care le vor desfășura auditori este limba română. Toate documentele elaborate de acestia vor fi elaborate în limba română. Originalele documentelor prevăzute de raportul auditului se vor prezenta Beneficiarului, în mod exceptional, cel tîrziu la momentul finalizării integrale de prestare a servicilor. Prestarea serviciilor se consider încheiată în momentul în care este prezentat și acceptat Actul de predareprimire a serviciilor.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Ion Luca Caragiale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Stoicev
Telefonul de contact
+37369895255
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 nov 2025, 12:33
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21504539
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. I.L.Caragiale2
Durata contractului
1 dec 2025 02:00 - 30 apr 2026 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2025
CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK