Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
04.11.2025 11:25
până la 11.11.2025 00:00
până la 11.11.2025 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.11.2025 00:00
până la 14.11.2025 00:00
până la 14.11.2025 00:00
3
Licitaţie
de la
14.11.2025 12:00
până la 14.11.2025 13:51
până la 14.11.2025 13:51
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
703 143,15 MDL
Perioada clarificărilor:
4 nov 2025, 11:25 - 11 nov 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 nov 2025, 0:00 - 14 nov 2025, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
produse alimentare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, 31 AUGUST 14/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LARISA Boldisor
Telefonul de contact
068775409
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2025, 11:25
Data ultimilor modificări
6 nov 2025, 13:26
Achizitii.md ID
21504417
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Buget: 173354.17 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard bunuri si servicvii.signed.pdf
documentatia standard bunuri si servicvii.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standard bunuri si servicvii.signed.pdf
4.11.25 11:25
anunt_de_participare_prod.alim.2026— i sim.signed.pdf
anunt_de_participare_prod.alim.2026— i sim.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_prod.alim.2026— i sim.
4.11.25 11:25
Data:
6 nov 2025, 13:26
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii.
Întrebare:
Certificat ISO 45001 Sistemul de
management al sănătății și
securității în muncă (sau
echivalen,Certificat ISO 9001 Sistemul de
management al calitatii (sau
echivalent),din ce motiv cereți certificatele date,ca să fie motiv de descalificare a participanților?Doar producătorii au asemenea certificate(nici ei nu sunt obligați să prezinte așa certificate,sau să le facă) mai ales distrbuitorii.Vă rugăm să faceți modificări în anunțul de participare alt fel vom fi nevioți să vă contestăm.
Răspuns (6 nov 2025, 14:34):
Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție. Ținem să precizăm că criteriile de selecție stabilite nu sunt destinate producătorilor, ci operatorilor economici care urmează să livreze produse alimentare către o instituție preșcolară, frecventată de copii de vârste diferite.
Pentru a ne asigura că furnizorii conștientizează responsabilitatea ce le revine și respectă normele de calitate și siguranță, s-a solicitat prezentarea certificatelor ISO 9001 și ISO 45001 (sau echivalentele acestora), care atestă implementarea sistemelor de management al calității și management al sănătății și securității ocupaționale, sau echivalente .
Prin urmare, aceste cerințe nu pot fi considerate excesive, ci reprezintă măsuri necesare pentru garantarea calității produselor livrate și a siguranței angajaților implicați în procesul de distribuție.
Data:
9 nov 2025, 15:39
Subiectul întrebării:
Certificat ISO 45001 Sistemul de management al sănătății și securității în muncă (sau echivalen,Certificat ISO 9001 Sistemul de management al calitatii (sau echivalent)
Întrebare:
Scoateti va rog certificatele date din Anuntul De Participare alt minte va vom contesta,foarte bine se cunoaste de ce solicitati anume aeste certificate.
Răspuns (10 nov 2025, 16:51):
Vă mulțumim pentru receptivitate și pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție.
Ținem să menționăm că documentația de atribuire respectă formatul standard, conform cerințelor legale în vigoare. Criteriile stabilite nu pot fi considerate exagerate, întrucât acestea se referă exclusiv la asigurarea securității muncii și la menținerea calității bunurilor și serviciilor livrate.
Totodată, potrivit articolului 57 alineatul (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, „autoritatea contractantă poate stabili, pe lângă preț, și alte cerințe, care vor fi luate în considerare la evaluarea ofertelor de prețuri.”
Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK