1
Perioada de actualizare
de la 31.10.2025 11:54
până la 04.11.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.11.2025 13:00
până la 07.11.2025 13:00
3
Licitaţie
de la 10.11.2025 14:00
până la 10.11.2025 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 592 205 MDL
Perioada clarificărilor: 31 oct 2025, 11:54 - 4 nov 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2025, 13:00 - 7 nov 2025, 13:00
Începutul licitației: 10 nov 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerințelor Caietului de sarcini, pct. 3
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Gorgos
Telefonul de contact
022-436-357
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2025, 11:50
Data ultimilor modificări
3 nov 2025, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
592 205 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 922,05 MDL
Achizitii.md ID
21503644
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Durata contractului
20 nov 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1 - Camere de supraveghere Camera de supraveghere de interior CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 13.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Camera de supraveghere de exterior CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Licențe (compatibile cu sistemul de operare Trassir) CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 35.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Switch PoE CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 18.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Turnichet tripod CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Boxe de joncțiune CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 63.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Cutie termoplast 300*250 CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 24.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
Cablu de rețea UTP cat. 5 CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 5500.0
Unități de măsură: Metru
9)
Denumirea
Cablu PVS 2×1.5 mm² CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Metru
10)
Denumirea
Tub gofrat d.16 CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Metru
11)
Denumirea
PoE injector CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 16.0
Unități de măsură: Bucata
12)
Denumirea
Lucrări de demontare, montare, punere în funcțiune CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
13)
Denumirea
Accesorii si materiale de fixare CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
anexa nr.22 specificatii tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
anexa nr.23 specificatii de preț.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
date generale despre participant.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
f-3.1-formularul-ofertei.doc
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.25 11:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INNOVA SECURITY

Preţul ofertei: 574 438,85 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 591 975 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 612 957 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 1 - Camere de supraveghere Camera de supraveghere de interior
Data:
3 nov 2025, 15:21
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificare – Audit preliminar / baza de elaborare a ofertei
Întrebare:
În cadrul procedurii de achiziție publicată la data de 31.10.2025, cu termenul limită de depunere a ofertelor 07.11.2025, am observat că în Caietul de sarcini este prevăzută obligativitatea efectuării unei inspectări tehnice preliminare la fața locului, care include identificarea locațiilor exacte pentru montarea echipamentelor, verificarea disponibilității porturilor PoE, analiza zonelor de acoperire, stabilirea necesarului de echipamente suplimentare și întocmirea unui raport tehnic de constatare. Având în vedere că: procedura include deja cantitățile și specificațiile tehnice ale echipamentelor, precum și lucrările de montare, demontare și punere în funcțiune; efectuarea unui audit preliminar înainte de elaborarea ofertei ar putea influența sau modifica aceste cantități și soluțiile tehnice; există un număr de 24 de locații care ar trebui inspectate înainte de depunerea ofertei; vă rugăm să clarificați următoarele aspecte: Auditul preliminar menționat în caietul de sarcini se efectuează înainte de depunerea ofertei sau ulterior, după atribuirea contractului, ca parte a etapei de execuție? În cazul în care auditul se solicită înainte de depunerea ofertei, vă rugăm să confirmați cum se asigură accesul ofertanților la toate cele 24 de locații, respectiv programarea și durata acestor vizite. Vă rugăm să precizați care este baza corectă de elaborare a ofertei tehnice și financiare — strict conform cantităților și specificațiilor indicate în caietul de sarcini sau în funcție de rezultatele unei eventuale inspectări preliminare. În situația în care auditul ar putea duce la modificarea cantităților sau soluțiilor tehnice, cum se vor reflecta aceste ajustări în procesul de evaluare și contractare? Vă mulțumim anticipat pentru clarificări.
Răspuns (4 nov 2025, 08:43):
Bună ziua. Inspecția tehnică menționată în caietul de sarcini se efectuează înainte de depunerea ofertei. Beneficiarul are obligația de a asigura reprezentanților ofertantului în locațiile vizate, la data și ora stabilită de comun acord. Oferta tehnică și financiară vor fi elaborate strict conform cantităților și specificațiilor indicate în caietul de sarcini.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări