Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
30.10.2025 10:52
până la 10.11.2025 11:00
până la 10.11.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.11.2025 11:00
până la 24.11.2025 10:00
până la 24.11.2025 10:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
149 100 MDL
Perioada clarificărilor:
30 oct 2025, 10:52 - 10 nov 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 nov 2025, 11:00 - 24 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
UMF A3 - unități multifuncționale (imprimare, copiere, scanare)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2049, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, sos. Balcani 7/E
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2025, 10:52
Data ultimilor modificări
30 oct 2025, 12:20
Achizitii.md ID
21503062
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - UMF A3 - unități multifuncționale (imprimare, copiere, scanare)
Buget: 149100.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare nr.61 din 30.10.2025_UMF.signed.pdf
Anunț de participare nr.61 din 30.10.2025_UMF.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
30.10.25 10:52
Formulare la Anunțul de participare nr.61 din 30.10.2025.docx
Documentele la ofertă
Formulare la Anunțul de participare nr.61 din 30.10.2025
30.10.25 10:52
Specificație tehnică „UMF”.pdf
Specificație tehnică „UMF”.pdf
Specificaţie tehnică
Specificație tehnică
30.10.25 10:52
Data:
30 oct 2025, 12:20
Subiectul întrebării:
Capacitatea Cartușelor
Întrebare:
Stimate operator, ca și în licitația precedentă, specificațiile tehnice avantajează un anumit brand, de data aceasta prin stabilirea unui minim de imprimări la cartușe.
Solicităm respectuos revizuirea acestui punct, sau permisiunea de a participa cu mai multe cartușe ce să satisfacă minimul indicat
Răspuns (31 oct 2025, 10:32):
Stimate operator economic,
Cerința privind numărul minim de imprimări per cartuș a fost stabilită în funcție de necesitățile operaționale ale Entității Contractante, pentru a asigura continuitatea și eficiența utilizării echipamentelor. Înlocuirea frecventă a cartușelor ar genera costuri suplimentare și riscuri de întrerupere a funcționării.
Prin urmare, cerința rămâne nemodificată, iar ofertarea prin cumularea capacității mai multor cartușe nu se admite.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Data:
30 oct 2025, 12:24
Subiectul întrebării:
Grеutăți suportate
Întrebare:
Conform caietului tehnic, este indicat ”Grеutăți suportate: Таvă multifuncțională: 52 - 300 gsm”
Solicităm de a fi admise ofertele echipamentelor ce au un maxim a greutății suportate de 250 gsm
Răspuns (31 oct 2025, 10:33):
Stimate operator economic,
Intervalul de greutăți 52–300 gsm a fost stabilit în funcție de necesitățile operaționale ale Entității Contractante, pentru a asigura utilizarea unui spectru larg de suporturi, inclusiv hârtie groasă și formulare speciale. O limitare la 250 gsm nu ar acoperi integral scenariile de utilizare prevăzute.
Prin urmare, solicitarea de admitere a echipamentelor cu limită maximă de 250 gsm nu poate fi acceptată.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK