Achiziţie publică
21502677
M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Cimișlia)
1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2025 13:18
până la 10.11.2025 11:00
până la 10.11.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2025 11:00
până la 19.11.2025 10:00
până la 19.11.2025 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
96 250 MDL
Perioada clarificărilor:
29 oct 2025, 13:18 - 10 nov 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 nov 2025, 11:00 - 19 nov 2025, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2025, 12:47
Data ultimilor modificări
29 oct 2025, 13:18
Valoarea estimată (fără TVA)
96 250 MDL
Achizitii.md ID
21502677
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
30 nov 2025 13:11 - 31 ian 2026 13:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Cimișlia)
CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare servicii cadastrale evaluare 6 loturi.pdf
anunț de participare servicii cadastrale evaluare 6 loturi.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.25 13:18
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
CENTRUL DE EXPERTIZA INDEPENDENTA S.R.L
Preţul ofertei:
81 812,50 MDL
Statut:
Învingător
În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1761734885783 din 24.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1761734885783 din 19.11.2025 ce vizează achiziționarea serviciilor de evaluare în scopul determinării cuantumului despăgubirilor în procesul de expropriere a terenurilor pentru lucrările de construcție, reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor naționale conform loturilor (6 loturi), vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
la lotul 2 nu a fost depusă nici o ofertă, din care considerente se anulează conform Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015, art. 71 al. 1 lit. a.
În urma evaluării ofertelor prezentate la procedura de achiziție pe fiecare lot în parte, grupul de lucru a constatat că operatorul economic ”CENTRUL DE EXPERTIZĂ INDEPENDENTĂ” S.R.L s-a clasat pe primul loc la toate 6 loturi fiind unicul participant la procedura de achiziție conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate:
Lot 1: M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Cimișlia) - 81 812,50 lei (optzeci și unu mii opt sute doisprezece lei, 50 bani), fără TVA și 98 175,00 (nouăzeci și opt mii una sută șaptezeci și cinci lei, 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 2: R14 – com. Cremenciug, com. Holoșnița, com. Iarova, com. Tătărăuca Veche, com. Bădiceni, sat. Rudi, sat. Șeptelici (raionul Soroca) și sat. Arionești, sat. Pocrovca (raionul Dondușeni) – 34 100,00 (treizeci și patru mii una sută lei, 00 bani) lei, fără TVA și 40 920,00 (patruzeci mii nouă sute douăzeci lei 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 3: M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Vulcănești) – 29 750,00 (douăzeci și nouă mii șapte sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 35 700,00 (treizeci și șapte mii șapte sute lei, 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 4: Coridorul 8.1 și 8.2 G88 Cornești–Boghenii Noi–Năpădeni–M5 G86 G88–Dereneu–G85 – 38 750,00 (treizeci și opt mii șapte sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 46 500,00 (patruzeci și șase mii cinci sutelei, 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 5: Coridorul nr. 24 G131 R35 – Bobocica – G132, G132 R35 – Baimaclia – Taraclia de Salcie – R32 (sectorul Tartaul – Baimaclia), G133 G132 – Tartaul – Gotești – R34 – 26 562,50 (douăzeci și șase mii cinci sute șaizeci și doi lei, 50 bani) lei, fără TVA și 31 875,00 (treizeci și una mii opt sute șaptezeci și cinci lei, 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 6: Coridorul nr.5 G35 R14 – Țepilova – Vanțina – Căinarii Vechi, G33 R12 – Mândâc – Zgurița – Mărculești – R13 (sectorul Căinarii Vechi – Izvoare și sectorul Trifănești – R13), L163 Trifănești – Alexandrovca – Izvoare – 20 150,00 (douăzeci mii una sută cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 24 180,00 (douăzeci și patru mii una sută optzeci lei, 00 bani) inclusiv TVA;
Ofertele conform loturilor corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie și anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării.
Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de achiziţie.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
03.12.25 10:25
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1761734885783 din 24.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1761734885783 din 19.11.2025 ce vizează achiziționarea serviciilor de evaluare în scopul determinării cuantumului despăgubirilor în procesul de expropriere a terenurilor pentru lucrările de construcție, reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor naționale conform loturilor (6 loturi), vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
la lotul 2 nu a fost depusă nici o ofertă, din care considerente se anulează conform Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015, art. 71 al. 1 lit. a.
În urma evaluării ofertelor prezentate la procedura de achiziție pe fiecare lot în parte, grupul de lucru a constatat că operatorul economic ”CENTRUL DE EXPERTIZĂ INDEPENDENTĂ” S.R.L s-a clasat pe primul loc la toate 6 loturi fiind unicul participant la procedura de achiziție conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate:
Lot 1: M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Cimișlia) - 81 812,50 lei (optzeci și unu mii opt sute doisprezece lei, 50 bani), fără TVA și 98 175,00 (nouăzeci și opt mii una sută șaptezeci și cinci lei, 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 2: R14 – com. Cremenciug, com. Holoșnița, com. Iarova, com. Tătărăuca Veche, com. Bădiceni, sat. Rudi, sat. Șeptelici (raionul Soroca) și sat. Arionești, sat. Pocrovca (raionul Dondușeni) – 34 100,00 (treizeci și patru mii una sută lei, 00 bani) lei, fără TVA și 40 920,00 (patruzeci mii nouă sute douăzeci lei 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 3: M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectorul de ocolire a or. Vulcănești) – 29 750,00 (douăzeci și nouă mii șapte sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 35 700,00 (treizeci și șapte mii șapte sute lei, 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 4: Coridorul 8.1 și 8.2 G88 Cornești–Boghenii Noi–Năpădeni–M5 G86 G88–Dereneu–G85 – 38 750,00 (treizeci și opt mii șapte sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 46 500,00 (patruzeci și șase mii cinci sutelei, 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 5: Coridorul nr. 24 G131 R35 – Bobocica – G132, G132 R35 – Baimaclia – Taraclia de Salcie – R32 (sectorul Tartaul – Baimaclia), G133 G132 – Tartaul – Gotești – R34 – 26 562,50 (douăzeci și șase mii cinci sute șaizeci și doi lei, 50 bani) lei, fără TVA și 31 875,00 (treizeci și una mii opt sute șaptezeci și cinci lei, 00 bani) inclusiv TVA;
Lot 6: Coridorul nr.5 G35 R14 – Țepilova – Vanțina – Căinarii Vechi, G33 R12 – Mândâc – Zgurița – Mărculești – R13 (sectorul Căinarii Vechi – Izvoare și sectorul Trifănești – R13), L163 Trifănești – Alexandrovca – Izvoare – 20 150,00 (douăzeci mii una sută cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 24 180,00 (douăzeci și patru mii una sută optzeci lei, 00 bani) inclusiv TVA;
Ofertele conform loturilor corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie și anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării.
Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de achiziţie.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
202511190916_CEI_confirmare abonare cadastru.signed.pdf
ID: 0301aece-57af-444b-be11-6234703bec44
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_Confirmarea experientei evaluatorilor.signed.pdf
ID: 119f9845-bc9a-4ed6-af6b-1f31df562caf
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_Declaratie an_14.signed.pdf
ID: 142a7aca-30d3-4dd9-9507-ff0507cc0eec
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190915_CEI_Cerere an_7.semnat.pdf
ID: 175eb57a-0102-4955-bd75-2827a4324126
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:15
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190915_CEI extras rap_SFS Cifra de afaceri.signed.pdf
ID: 1a6e39a4-0f09-4aee-ad06-aae2adb43f31
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:15
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190915_CEI_Certificatele evaluatorilor.signed.pdf
ID: 4e3b2164-3bce-4c78-9b90-3dc4c19e12e9
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:15
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_Declaratie an_12.signed.pdf
ID: 50764360-3767-4daf-b0ad-634634949320
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_Specificatii tehnice an_22.signed.pdf
ID: 654071b5-9ad0-42be-b98b-90a9f2ab32dc
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190915_CEI Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice-CEI.signed.pdf
ID: 81662ad1-f6d3-4a03-97cf-431e607879dd
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:15
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI-duae_ro_1125.semnat.pdf
ID: a44df9f5-f50b-47a2-af67-8ca7daaa7676
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_Specificatii de pret an_23.signed.pdf
ID: a6c3b718-e84a-4484-848f-f6bbdc13b326
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190915_CEI_Certificat privind lipsa restantelor - 1007356.signed.pdf
ID: b9df8d05-02a4-4e78-91f5-2b1af34d51c8
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:15
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_declaratie-lipsa_conflictului.signed.signed.pdf
ID: bc864d6c-4f0d-45bf-b632-148b1d9eff2b
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_Garantia_oferta_1761734885783.signed.pdf
ID: c399c08a-e32d-4474-bc8a-46b8ec567f64
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_licenta_istorica.signed.pdf
ID: e4352dd0-4e2b-4cd9-8f60-137f69beba53
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_Declaratie an_8.signed.pdf
ID: ed854761-a039-428d-ad52-372c1eef9ada
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
202511190916_CEI_Declaratie an_13.signed.pdf
ID: f59e0d3f-d88b-40fd-ae11-1ebbf5a90412
Documente de depunere
Data încărcării:
19.11.25 09:16
Data deschiderii:
19.11.25 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK