1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2025 09:24
până la 03.11.2025 13:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 03.11.2025 13:00
până la 06.11.2025 13:00
3
Licitaţie
07.11.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 480 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2025, 9:24 - 3 nov 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2025, 13:00 - 6 nov 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Servicii de încheriere și spălare a lengeriei spitalicești pentru anul 2026

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4901, MOLDOVA, Glodeni, or.Glodeni, str. Moldova, 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorin Ciochina
Telefonul de contact
060172927
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2025, 9:24
Data ultimilor modificări
29 oct 2025, 14:34
Achizitii.md ID
21502465
CPV
98310000-9 - Servicii de spălătorie şi de curăţătorie uscată
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare scanat.pdf anunț de participare scanat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
29.10.25 09:24
ds_bunuri_servicii_spalatorie.docx
Documentele la ofertă
-Documentație standart
29.10.25 09:24
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
29.10.25 09:24
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-Declarație
29.10.25 09:24
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
29.10.25 09:24
Data:
29 oct 2025, 14:34
Subiectul întrebării:
Clarificare privind condiția de livrare și recepționare a lenjeriei de 2 ori pe zi
Întrebare:
Stimată comisie, În documentația de atribuire este indicată condiția de livrare și recepționare a lenjeriei de două ori pe zi, la orele 08:00 și 14:00. Vă rugăm să clarificați dacă această cerință este obligatorie și justificată din punct de vedere tehnic și organizatoric, întrucât aplicarea acesteia limitează semnificativ numărul operatorilor economici care pot participa la procedură. Totodată, efectuarea livrărilor de două ori pe zi presupune cheltuieli suplimentare pentru transport, personal și logistică, ceea ce se reflectă direct asupra costului final al serviciului. Din punct de vedere operațional, procesul de colectare și livrare o dată pe zi este, în majoritatea cazurilor, suficient pentru asigurarea continuității serviciilor, cu condiția respectării normelor de igienă și a termenelor de procesare stabilite în contract. Vă rugăm respectuos să explicați dacă recepționarea de două ori pe zi este într-adevăr o necesitate reală și rațională pentru instituție sau dacă poate fi reconsiderată o livrare unică zilnică, în vederea asigurării unui proces competitiv echitabil și a evitării costurilor nejustificate.
Răspuns (29 oct 2025, 15:01):
Bună ziua, Se rectifică cerința de colectare/livrare , procesul de colectare și livrare se va face o dată pe zi.
Data:
29 oct 2025, 15:52
Subiectul întrebării:
Livrarea, receptionarea
Întrebare:
Livrarea, receptionarea se efectueaza zilnic ... inclusiv sâmbăta și duminica ?
Răspuns (29 oct 2025, 15:55):
Livrarea, receptionarea se efectueaza de luni pînă vineri inclusiv.
Data:
29 oct 2025, 16:08
Subiectul întrebării:
P.3 din caietul de sarcini
Întrebare:
În caietul de sarcini p.3 este indicat: ” Prestatorul se obligă să folosească substanțe, soluții şi alte materiale doar autorizate de autoritățile de resort, să fie ecologice şi potrivite cu standardele europene de calitate” Referitor la substanțele, soluțiile și materialele ecologice - solocităm să concretizați cu care standarde europene de calitate trebuie să fie potrivite substanțele, soluțiile, materiale, etc ?
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.