1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2025 14:42
până la 03.11.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.11.2025 09:00
până la 13.11.2025 09:00
3
Licitaţie
14.11.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 650 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2025, 14:42 - 3 nov 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2025, 9:00 - 13 nov 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Servicii de spălare a lengeriei pentru anul 2026

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Arteni Tatiana
Telefonul de contact
076700112
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2025, 14:42
Data ultimilor modificări
31 oct 2025, 9:44
Achizitii.md ID
21502239
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (3).doc
Documentele la ofertă
duae_ro_0 (3).doc
28.10.25 14:42
ds servicii 2026.docx
Documentele la ofertă
ds servicii 2026.docx
31.10.25 09:44
anunt_de_participare_servicii_spălătorie 2026.signed.pdf anunt_de_participare_servicii_spălătorie 2026.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare_servicii_s
31.10.25 09:44
Data:
29 oct 2025, 15:44
Subiectul întrebării:
Clarificare privind condiția de livrare și recepționare a lenjeriei de 2 ori pe zi
Întrebare:
Stimată comisie, În documentația de atribuire este indicată condiția de livrare și recepționare a lenjeriei de două ori pe zi, la orele 08:00 și 14:00. Vă rugăm să clarificați dacă această cerință este obligatorie și justificată din punct de vedere tehnic și organizatoric, întrucât aplicarea acesteia limitează semnificativ numărul operatorilor economici care pot participa la procedură. Totodată, efectuarea livrărilor de două ori pe zi presupune cheltuieli suplimentare pentru transport, personal și logistică, ceea ce se reflectă direct asupra costului final al serviciului. Din punct de vedere operațional, procesul de colectare și livrare o dată pe zi este, în majoritatea cazurilor, suficient pentru asigurarea continuității serviciilor, cu condiția respectării normelor de igienă și a termenelor de procesare stabilite în contract. Vă rugăm respectuos să explicați dacă recepționarea de două ori pe zi este într-adevăr o necesitate reală și rațională pentru instituție sau dacă poate fi reconsiderată o livrare unică zilnică, în vederea asigurării unui proces competitiv echitabil și a evitării costurilor nejustificate.
Răspuns (31 oct 2025, 07:59):
Bună ziua, urmăriți actualizarea.
Data:
29 oct 2025, 16:12
Subiectul întrebării:
P.3 Caietul de sarcini
Întrebare:
În caietul de sarcini p.3 este indicat: ” Prestatorul se obligă să folosească substanțe, soluții şi alte materiale doar autorizate de autoritățile de resort, să fie ecologice şi potrivite cu standardele europene de calitate” Referitor la substanțele, soluțiile și materialele ecologice - solocităm să concretizați cu care standarde europene de calitate trebuie să fie potrivite substanțele, soluțiile, materiale, etc ?
Răspuns (30 oct 2025, 08:58):
În caietul de sarcini p.3 este indicat: ” Prestatorul se obligă să folosească substanțe, soluții şi alte materiale doar autorizate de autoritățile de resort, să fie ecologice şi potrivite cu standardele de calitate:acte/Certificate privind atestarea calității bunurilor. În anunț de participare nu este indicat cuvînt „standarde europene de calitate”.
Data:
30 oct 2025, 11:01
Subiectul întrebării:
P.3 Cerințe (Anunț)
Întrebare:
Într-adevăr în P.3 Cerințe (Anunț) este indicat: Prestatorul se obligă să folosească substanţe, soluţii şi alte materiale, doar autorizate de autorităţile de resort, să fie ecologice şi potrivite cu standardele de calitate. În acest caz solocităm să concretizați cerințele ECOLOGICE: numărul Standardului, Regulamentului, etc. pentru substanţele, soluţiile şi alte materiale pe care prestatorul se obligă să le folosească.
Răspuns (31 oct 2025, 08:15):
HOTĂRÂRE Nr. 564 din 10-09-2009 pentru aprobarea Regulamentului sanitar privind stabilirea condiţiilor de plasare pe piaţă a produselor biodistructive.
Data:
31 oct 2025, 09:44
Subiectul întrebării:
HOTĂRÂREA Nr. 564 din 10-09-2009
Întrebare:
HOTĂRÂREA Nr. 564 din 10-09-2009 pentru aprobarea Regulamentului sanitar privind stabilirea condiţiilor de plasare pe piaţă a produselor biodistructive a fost ​abrogată prin HG344 din 10.06.20, MO165-176/10.07.20 art.554; în vigoare 06.01.21.
Răspuns (31 oct 2025, 16:10):
Ghidați după ultime modificări.
Data:
31 oct 2025, 11:24
Subiectul întrebării:
Clarificare privind certificatul de laborator – lipsa bacteriilor pe lenjeria curată
Întrebare:
În anunțul de participare, printre documentele solicitate, este menționată următoarea cerință: „Certificat eliberat de către un laborator specializat privind lipsa bacteriilor pe lenjeria curată, nu mai vechi de 15 zile.” Vă rugăm să clarificați la ce lenjerie se referă această cerință, mai exact: Certificatul trebuie să fie emis pentru lenjeria proprie a operatorului economic, utilizată în activitatea curentă de spălare? Sau este vorba de lenjeria beneficiarului (instituției medicale), care urmează să fie spălată în cadrul contractului? Este importantă această precizare, deoarece pentru etapa de depunere a ofertei operatorul economic nu are acces la lenjeria beneficiarului, iar în lipsa unei clarificări explicite nu este clar care probă trebuie analizată. Totodată, vă rugăm să confirmați dacă se acceptă certificate de laborator emise pentru lenjerie curată din procesele de spălare ale operatorului economic, efectuate în condiții normale de lucru, ceea ce ar demonstra respectarea normelor sanitare și igienice aplicabile.
Răspuns (31 oct 2025, 16:10):
Certificatul trebuie să fie emis pentru lenjeria proprie a operatorului economic.Se acceptă certificate de laborator emis pentru lenjerie curată din procesele de spălare ale operatorului economic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.