Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21501611
În scopul atribuirii contractelor subsecvente pentru anul 2025 ca urmare a acordului-cadru (nr. 2025202875566 din 15.10.2025) încheiat prin procedura de achiziție publică ocds-b3wdp1-MD-1755845475566 din 09.09.2025 Privind încheierea Acordului-Cadru Achiziționarea Testelor Rapide Antigen Covid-19 pentru 48 luni
1
Perioada de actualizare
de la
27.10.2025 13:22
până la 01.11.2025 14:00
până la 01.11.2025 14:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
01.11.2025 14:00
până la 04.11.2025 14:00
până la 04.11.2025 14:00
3
Licitaţie
05.11.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
319 098,85 MDL
Perioada clarificărilor:
27 oct 2025, 13:22 - 1 nov 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 nov 2025, 14:00 - 4 nov 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
În scopul atribuirii contractelor subsecvente pentru anul 2025 ca urmare a acordului-cadru
(nr. 2025202875566 din 15.10.2025) încheiat prin procedura de achiziție publică ocds-b3wdp1-MD-1755845475566 din 09.09.2025 Privind încheierea Acordului-Cadru Achiziționarea Testelor Rapide Antigen Covid-19 pentru 48 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2025, 13:22
Data ultimilor modificări
27 oct 2025, 13:42
Achizitii.md ID
21501611
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Test Rapid Antigen Covid-19
Data:
27 oct 2025, 13:42
Subiectul întrebării:
licitația suplimentară
Întrebare:
Bună ziua! Nu demult a fost inițiată procedura pentru anul 2025 cu cantitea de 52210 buc - ocds-b3wdp1-MD-1754483548777. Am dori să clarificăm dacă pentru ultimele două luni este într-adevăr necesară această cantitate de produse. Apariția acestui tender a fost neprevăzută, având în vedere că mai sunt doar două luni până la sfârșitul anului. Producția și livrarea necesită, cel puțin, 3–4 săptămâni, ceea ce poate crea dificultăți suplimentare în respectarea termenelor de execuție a comenzii. Vă mulțumim!
Răspuns (27 oct 2025, 16:35):
Bună ziua. Necesarul inclus în procedura de achiziție a fost colectat in ultimele 2 săptămâni.
Data:
27 oct 2025, 14:22
Subiectul întrebării:
Scopul achiziției
Întrebare:
Bună ziua. Ar fi oportun să se inițieze tenderul pentru anul 2026, și nu pentru 2025. În prezent, puține companii dispun de astfel de volume pe stoc, cu excepția DITA — câștigătorii tenderului pentru 2025.
Derularea tenderului (5 noiembrie), semnarea contractului (+1 săptămână, 12 noiembrie), plasarea comenzii, producția (pentru astfel de volume procesul poate dura până la o lună — începutul/mijlocul lunii decembrie) și livrarea (aproximativ două săptămâni, care cad în a doua jumătate a lunii decembrie) pot întâmpina întârzieri din cauza sărbătorilor de iarnă și a aglomerării canalelor logistice.
Nu este clar cine ar avea nevoie de 64.000 de teste în a doua jumătate a lunii decembrie 2025. În prezent, CAPCS impune agenților economici termene foarte strânse și cerințe stricte, ceea ce crește semnificativ riscul nerespectării condițiilor contractuale.
Având în vedere cele de mai sus, derularea tenderului pentru 2025 la sfârșitul anului pare nerațională și nejustificată. Vă rugăm să luați în cosiderare situația descrisă, căci mult mai ca presic insituții medicale nu vor să primească bunuri pe data de 31 decembrie.
Răspuns (28 oct 2025, 10:06):
Bună ziua. Necesitățile incluse în lista de distribuție au fost colectate recent, ceea ce denotă că instituțiile medicale au lipsă de stocuri, care este nevoie de suplinit până la finalul anului de gestiune.
Data:
27 oct 2025, 14:27
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Solicităm prelungirea termenului de livrare de la 30 zile pîna la 60 zile, considerînd căderea livrării mai spre sfîrșitul anului 2025. Mulțumim!
Răspuns (28 oct 2025, 09:58):
Bună ziua. Livrarea de până la 60 zile nu se va încadra în termenii de valabilitate a contractului.
Data:
28 oct 2025, 10:04
Subiectul întrebării:
Răspuns (28 oct 2025, 09:58):
Întrebare:
Vă rugăm, în măsura posibilităților, să extindeți la maximum termenul de livrare și perioada de valabilitate a contractului, deoarece există o probabilitate ridicată de întârzieri și nerespectare a termenelor contractuale din partea operatorului economic desemnat câștigător.
Aceasta se datorează supraîncărcării capacităților de producție ale producătorilor în ultimele luni ale anului 2025, în contextul închiderii de an.
Vă mulțumim pentru înțelegerea Dvs.!
Răspuns (28 oct 2025, 18:09):
Bună ziua. Întrucât prezenta procedură are ca obiect achiziția testelor destinate utilizării în anul 2025, iar livrarea acestora este planificată în baza necesarului corespunzător perioadei respective, nu se poate accepta prelungirea termenului de livrare sau a perioadei de valabilitate a contractului.
Termenele prevăzute în documentația de atribuire au fost stabilite în concordanță cu calendarul bugetar și cu necesitatea asigurării continuității activității medicale.
Eventualele întârzieri determinate de factori de producție sau aprovizionare rămân în responsabilitatea operatorului economic, conform prevederilor legale și contractuale aplicabile.
Data:
28 oct 2025, 15:52
Subiectul întrebării:
ajustare cantitati
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa ajustati cantitatea solicitata de teste, reesind din specificatia tehnica ca un ambalaj constituie 25 teste. Cantitatea 64205 /25 teste = 2568.2 kituri. Multumim!
Răspuns (28 oct 2025, 18:03):
Bună ziua. Ambalarea este permisă până la 25 teste, astfel cantitățile vor fi ajustate conform ofertei desemnate câștigătoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK