Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21501386
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
739 860,58 MDL
Perioada clarificărilor:
27 oct 2025, 9:09 - 14 nov 2025, 11:50
Perioada de depunere a ofertelor:
14 nov 2025, 11:50 - 18 nov 2025, 11:50
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de siguranța circulației infrastructurii rutiere, aplicarea marcajelor rutiere trecerilor pentru pietoni, din or. Codru, mun. Chișinău
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform deciziei de anulare a procedurii de atribuire a grupului de lucru din 10.11.2025, în temeiul art. 71 alin. 1 lit. g - există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului.
Data anulării
12 nov 2025, 11:52
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2025, 9:09
Data ultimilor modificări
12 nov 2025, 11:52
Achizitii.md ID
21501386
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
1 nov 2025, 13:50
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Rugam clarificari privind lucrarile de asfaltare, acestea sunt prevazute pentru amenajarea trecerilor de pietoni suprainaltate?
Răspuns (3 nov 2025, 11:24):
Bună ziua,
Da, lucrările de asfaltare sunt prevăzute pentru amenajarea trecerilor de pietoni supraînălțate.
Data:
3 nov 2025, 09:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Vă rugăm să precizați la ce standard faceți referire pentru indicatorul „Trecere de pietoni 60x60 cm, 12 V cu LED și panou fotovoltaic, acumulator 7 Ah”, întrucât conform SM SR 1848-1,2,3:2021 dimensiunea standardizată pentru indicatoarele date sunt alte dimensiuni. De asemenea, vă rugăm să specificați dacă se solicită model cu LED-uri incorporate în pictogramă sau cu modul LED exterior aplicat (poza model)
Răspuns (3 nov 2025, 14:06):
Bună ziua,
Indicatorul va fi realizat conform normativelor tehnice în vigoare, având dimensiunea de 60 × 60 cm, model cu LED-uri incorporate în pictogramă.
Data:
3 nov 2025, 09:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Vă rugăm să indicați dimensiunile exacte ale indicatorului rutier „Intrarea în locatitale/Ieșirea din localitate – CODRU” (5.65/5.64), montat pe 2 stâlpi gata plantați, conform cerințelor din caietul de sarcini.
Răspuns (3 nov 2025, 13:57):
Bună ziua,
Dimensiunile exacte ale indicatorului rutier „Intrarea în locatitale/Ieșirea din localitate – CODRU” (5.65/5.64) sunt 2,00 m / 1,20 m.
Data:
3 nov 2025, 14:05
Subiectul întrebării:
Date tesnice 5.64/5.65
Întrebare:
La ce stradard faceti referire cu dimensiunile date mai sus?
Dimensiunile exacte ale indicatorului rutier „Intrarea în locatitale/Ieșirea din localitate – CODRU” (5.65/5.64) sunt 2,00 m / 1,20 m.
Răspuns (12 nov 2025, 11:49):
Bună ziua,
În cadrul derulării procedurii au fost constatate abateri grave de la prevederile legale, care afectează rezultatul procedurii de atribuire și fac imposibilă încheierea contractului în condițiile legii. În consecință, procedura se anulează, în conformitate cu prevederile art. 71 alin. (2) lit. g, Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Data:
3 nov 2025, 16:05
Subiectul întrebării:
Normative tehnice in vigoare "treceri de pietoni"
Întrebare:
Buna ziua!
Conform SM SR 1848-1,2,3:2021 dimensiunea standardizată pentru indicatoarele date "TRECERE DE PIETONI" sunt 850X850 sau 650X650.. la care normative tehnice in vigoare va referiti?
Răspuns (12 nov 2025, 11:50):
Bună ziua,
În cadrul derulării procedurii au fost constatate abateri grave de la prevederile legale, care afectează rezultatul procedurii de atribuire și fac imposibilă încheierea contractului în condițiile legii. În consecință, procedura se anulează, în conformitate cu prevederile art. 71 alin. (2) lit. g, Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Data:
4 nov 2025, 12:43
Subiectul întrebării:
Culorile la trecerile de pietoni!!
Întrebare:
Daca la o trecere de pietoni trebuie 24m2 de executat din asfalt si tot 24m2 de marcaj intelegem ca trecerile de pietoni ar trebui marcate in culoare alb rosu!? In caiet de sarcini e doar culoarea alba. Va rugam sa ne clarificați cum corect!!!
Răspuns (12 nov 2025, 11:50):
Bună ziua,
În cadrul derulării procedurii au fost constatate abateri grave de la prevederile legale, care afectează rezultatul procedurii de atribuire și fac imposibilă încheierea contractului în condițiile legii. În consecință, procedura se anulează, în conformitate cu prevederile art. 71 alin. (2) lit. g, Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Data:
5 nov 2025, 18:29
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Trecerile suprainaltate au grosimea asfaltului de 7cm? Explicati din care considerente sa aplicat 7cm grosimea asfaltului la trecerile suprainaltate.
Răspuns (12 nov 2025, 11:50):
Bună ziua,
În cadrul derulării procedurii au fost constatate abateri grave de la prevederile legale, care afectează rezultatul procedurii de atribuire și fac imposibilă încheierea contractului în condițiile legii. În consecință, procedura se anulează, în conformitate cu prevederile art. 71 alin. (2) lit. g, Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Data:
5 nov 2025, 18:50
Subiectul întrebării:
treceri suprainaltate
Întrebare:
Pentru amenajarea trecerilor de pietoni suprainaltate este norma directa de aplicare DF57D, in caietul de sarcini norma aplicata este incorecta. Rugam sa includeti norma directa de amenajare a trecerilor de pietoni suprainaltate.
Răspuns (12 nov 2025, 11:50):
Bună ziua,
În cadrul derulării procedurii au fost constatate abateri grave de la prevederile legale, care afectează rezultatul procedurii de atribuire și fac imposibilă încheierea contractului în condițiile legii. În consecință, procedura se anulează, în conformitate cu prevederile art. 71 alin. (2) lit. g, Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK