Achiziţie publică
21500684
Agende personalizate pentru anul 2026
1
Perioada de actualizare
de la 23.10.2025 16:10
până la 27.10.2025 09:00
până la 27.10.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2025 09:00
până la 30.10.2025 10:00
până la 30.10.2025 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
180 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 oct 2025, 16:10 - 27 oct 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 oct 2025, 9:00 - 30 oct 2025, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Agende personalizate (format A4, A5 și A6) pentru anul 2026
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2025, 15:59
Data ultimilor modificări
24 oct 2025, 8:42
Valoarea estimată (fără TVA)
180 000 MDL
Achizitii.md ID
21500684
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
1 nov 2025 16:08 - 31 dec 2025 16:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Agendă A4
CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Agendă A5
CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 550.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Agenda A6
CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_agende si calendare 2026.pdf
anunt de participare_agende si calendare 2026.pdf
Documentele la ofertă
-
23.10.25 16:10
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Balacron
Preţul ofertei:
179 800 MDL
Statut:
Învingător
În urma examinării și evaluării ofertelor, în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit și cerințele de calificare prevăzute în documentația de achiziție, Grupul de lucru pentru achiziții, prin Decizia nr. 16 din 31.10.2025, a decis atribuirea contractelor de achiziție următorului operator economic:
„Balacron” SRL – Lotul nr. 1, cu valoarea de 215 760,00 lei, inclusiv TVA.
06.11.25 10:54
Motivul: În urma examinării și evaluării ofertelor, în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit și cerințele de calificare prevăzute în documentația de achiziție, Grupul de lucru pentru achiziții, prin Decizia nr. 16 din 31.10.2025, a decis atribuirea contractelor de achiziție următorului operator economic:
„Balacron” SRL – Lotul nr. 1, cu valoarea de 215 760,00 lei, inclusiv TVA.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
extras asp - balacron - 28.10.2025.semnat.pdf
extras asp - balacron - 28.10.2025.semnat.pdf
ID: 2556fd55-7324-4781-9327-8a5df8f1eb63
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
29.10.25 12:00
Data deschiderii:
30.10.25 10:00
сont moldindconbank.semnat.pdf
сont moldindconbank.semnat.pdf
ID: 3ea9a449-1180-4db4-90de-d0ebc14fd178
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
29.10.25 12:00
Data deschiderii:
30.10.25 10:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
29.10.25 12:00
Data deschiderii:
30.10.25 10:00
anexa 2, 7-8 cancelaria de stat_1.semnat.pdf
anexa 2, 7-8 cancelaria de stat_1.semnat.pdf
ID: 6e634f40-ea72-4bcc-9dc5-3664d77793cd
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
29.10.25 12:00
Data deschiderii:
30.10.25 10:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
29.10.25 12:00
Data deschiderii:
30.10.25 10:00
specificaţii tehnice.semnat.pdf
specificaţii tehnice.semnat.pdf
ID: 0315cd24-8a9d-4ce4-a640-27638b217954
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
29.10.25 12:00
Data deschiderii:
30.10.25 15:13
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK