Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
23.10.2025 08:19
până la 04.11.2025 10:00
până la 04.11.2025 10:00
au rămas 11 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
04.11.2025 10:00
până la 10.11.2025 10:00
până la 10.11.2025 10:00
3
Licitaţie
11.11.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 777 500 MDL
Perioada clarificărilor:
23 oct 2025, 8:19 - 4 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 nov 2025, 10:00 - 10 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Echipament pentru Centrul Informațional de Date al SFS
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2025, 8:19
Data ultimilor modificări
23 oct 2025, 9:53
Achizitii.md ID
21500174
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Echipament pentru Centrul Informațional de Date al SFS
Buget: 1777500.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
23 oct 2025, 09:53
Subiectul întrebării:
Limitarea concurenței
Întrebare:
Solicităm respectuos autorității contractante să examineze posibilitatea divizării subloturilor existente în loturi separate, întrucât includerea tuturor echipamentelor într-un singur lot limitează concurența și restricționează participarea operatorilor economici specializați doar pe anumite categorii de produse.
Răspuns (23 oct 2025, 10:44):
Buna ziua,
Bunurile date nu pot fi divizate pe loturi, deoarece urmează a fi achiziționat și instalate ca un sistem întreg.
Data:
23 oct 2025, 17:06
Subiectul întrebării:
Termenii abonamentului la servicii
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să ne clarificați dacă abonamentele necesare pentru funcționalitatea și/sau serviciile solicitate trebuie să fie egale cu perioada de garanție a echipamentului? Sau vă mulțumește versiunea de bază, care este furnizată implicit pentru 90 de zile, de exemplu?
Data:
23 oct 2025, 17:37
Subiectul întrebării:
Accesoriile
Întrebare:
Bună ziua ! Vă rugăm să precizați dacă toate accesoriile (cabluri, transceivere etc.) trebuie să fie de la același producător ca și echipamentul sau dacă sunt acceptate componente compatibile de la alți furnizori, de exemplu din China.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK