1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2025 10:35
până la 31.10.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.10.2025 12:00
până la 09.11.2025 22:00
3
Licitaţie
de la 10.11.2025 14:00
până la 10.11.2025 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 16 000 EUR
Perioada clarificărilor: 22 oct 2025, 10:35 - 31 oct 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 oct 2025, 12:00 - 9 nov 2025, 22:00
Începutul licitației: 10 nov 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a dosarului prețurilor de transfer pentru S.A. ENERGOCOM – Sucursala Otopeni (România), aferente perioadei 2022–2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Serghei Lazo 17/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sargarovschi Mariana
Telefonul de contact
068001962
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2025, 10:18
Data ultimilor modificări
24 oct 2025, 9:14
Valoarea estimată (fără TVA)
16 000 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
160 EUR
Achizitii.md ID
21499728
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ion Creangă 6V
Durata contractului
10 nov 2025 09:13 - 31 dec 2025 09:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a dosarului prețurilor de transfer pentru S.A. ENERGOCOM – Sucursala Otopeni (România), aferente perioadei 2022–2025 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini prețuri de transfer sucursala otopeni.pdf caiet de sarcini prețuri de transfer sucursala otopeni.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini prețuri de transfer sucursala otopeni.pdf
22.10.25 10:35
caiet de sarcini prețuri de transfer sucursala otopeni.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini prețuri de transfer sucursala otopeni.docx
22.10.25 10:35
anunt de participare sucursala otopeni (actualizat).docx
Documentele la ofertă
anunt de participare sucursala otopeni (actualizat).docx
24.10.25 09:14
anunț de participare sucursala otopeni (actualizat).pdf anunț de participare sucursala otopeni (actualizat).pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare sucursala otopeni (actualizat).pdf
24.10.25 09:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Moldauditing

Preţul ofertei: 8 965 EUR
Statut: Învingător
Motivul: A acumulat punctaj maxim, conform criteriului cel mai bun raport calitate - preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VIBOAL TRANSFER PRICING SRL

Preţul ofertei: 9 000 EUR
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări