Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21498997
1
Perioada de actualizare
de la
21.10.2025 09:45
până la 31.10.2025 10:00
până la 31.10.2025 10:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
31.10.2025 10:00
până la 10.11.2025 10:00
până la 10.11.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
2 758 505,60 MDL
Perioada clarificărilor:
21 oct 2025, 9:45 - 31 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 oct 2025, 10:00 - 10 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reconstrucție a zonei pietonale din zona drumului local L176.2
Drum de acces spre or. Florești Vest” ( proximitatea Consiliul raional Floresti)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), bd.Victoriei nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 oct 2025, 9:45
Data ultimilor modificări
21 oct 2025, 15:18
Achizitii.md ID
21498997
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
21 oct 2025, 10:02
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua,
1. Este un proiect finantat de ONDRL sau surse proprii??
2. Garantia de buna executie va fi posibila si prin retineri succesive din suma facturilor fiscale eliberate??
3. Atasati caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse.
Multumesc anticipat!
Răspuns (21 oct 2025, 14:11):
1. Resursele financiare nu sint din proiectul finantat de ONDRL, sint de la bugetul de stat, Programul de reparatie si intretinere a drumurilor publice locale de interes raional.
2. Garanția de bună execuție va fi prin transfer la contul autorității contractante.
3. Caietul de sarcini desfasurat va fi anexat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK