1
Perioada de actualizare
de la 15.10.2025 09:56
până la 28.10.2025 16:46
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2025 16:46
până la 04.11.2025 16:46
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 20 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 oct 2025, 9:56 - 28 oct 2025, 16:46
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2025, 16:46 - 4 nov 2025, 16:46

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Cartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jubea Vasile
Telefonul de contact
068223147
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2025, 9:56
Data ultimilor modificări
26 oct 2025, 16:46
Achizitii.md ID
21494473
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Duae
Documentele la ofertă
Duae
15.10.25 09:56
Modele acord cadru și contracte subsecbente.doc
Documentele la ofertă
Modele acord cadru și contracte subsecvente.doc
26.10.25 16:05
Documente standard rectificat
Documentele la ofertă
Documente standard rectificat
26.10.25 16:46
Anunț de participare rectificat Anunț de participare rectificat
Documentele la ofertă
Anunț de participare rectificat
26.10.25 16:46
Data:
21 oct 2025, 17:49
Subiectul întrebării:
Documente oferta
Întrebare:
In cadrul sectiunii INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANŢI a documentatiei – pct. 48 se mentioneaza: „Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conține -Specificaţii tehnice (anexa nr. 22); 2) Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23); 3) DUAE; 4) Garanția pentru ofertă, după caz (anexa nr.9).” a) Va rugam sa clarificati daca pana la data limita de depunere a ofertelor, ofertantii trebuie sa depuna in platforma doar documentele indicate la pct. 48 din sectiunea INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANŢI a documentatiei sau trebuie prezentate toate documentele mentionate la pct. 16 din sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2). b) Va rugam sa confirmati ca: - Propunerea tehnică trebuie sa contina DOAR formularul Specificaţii tehnice (anexa nr. 22) - Propunerea financiară trebuie sa contina DOAR formularul Specificații de preț (anexa nr.23)
Răspuns (24 oct 2025, 11:23):
1. Ofertanții trebuie să depună în platformă toate documentele prevăzute în pct.16 din Anunțul de participare 2. Propunerea tehnică trebuie sa conțină DOAR formularul Specificaţii tehnice (anexa nr. 22) 3. Propunerea financiară trebuie sa conțină DOAR formularul Specificații de preț (anexa nr.23)
Data:
21 oct 2025, 17:52
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2), la pct. 16 – Documente de calificare, ati solicitat la pct. 7 Informativ despre ofertant, insa nu ati inclus in documentatie modelul acestui document. Va rugam sa publicati modelul amintit anterior.
Răspuns (22 oct 2025, 13:13):
Conform pct.7 din Tabel, la pct.16 al Anunțului de participare - Informații despre ofertant, Vă confirm că această solicitare este în formă liberă. Nu este un model standard la această solicitare, ofertatul incluzând date generale. Mulțumesc.
Data:
21 oct 2025, 17:52
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul sectiunii INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANŢI a documentatiei – pct. 47 se mentioneaza: „47. Operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică este obligat să depună până la expirarea termenului-limită stabilit de către autoritatea contractantă, în acest sens, o cerere de participare, în cazul aplicării prevederilor art. 33 alin. (7) și alin. (11) al Legii nr. 131/2015. În celelalte cazuri, aceasta se depune odată cu oferta.” Avand in vedere ca prevederile art. 33 alin. (7) și alin. (11) al Legii nr. 131/2015 nu sunt aplicabile in cazul prezentei proceduri de achizitie, aceasta desfasurandu-se prin mijloace electronice, va rugam sa confirmati ca ofertantii nu trebuie sa prezinte Cererea de participare (Anexa nr. 7). In caz contrar, va rugam sa specificati pana la ce data limita, la ce adresa si prin ce mijloace de comunicare trebuie prezentat acest document.
Răspuns (24 oct 2025, 11:39):
Cererea de participare nu este obligatorie
Data:
21 oct 2025, 17:53
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4A.2 se mentioneaza: „Activitatea antreprenorială deține o certificare și/sau o autorizare echivalentă aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în cadrul unui sistem național? ” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspunsul este afirmativ, va rugam sa precizati care este respectiva certificare / autorizare.
Răspuns (24 oct 2025, 11:37):
Nu se aplică
Data:
21 oct 2025, 17:53
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4B.1 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze declarații bancare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional în conformitate cu cerințele din documentația de atribuire?” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa clarificati care este cerinta minima de calificare care trebuie indeplinita prin prezentarea acestor documente.
Răspuns (24 oct 2025, 11:40):
Nu se aplică
Data:
21 oct 2025, 17:54
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4B.2 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să demonstreze o cifră de afaceri anuală, după cum urmează: Valoare _____ Perioada _______ Notă. Se completează de către autoritatea contractantă valoarea și perioada” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa clarificati care este cerinta minima de calificare privind cifra de afaceri anuala.
Răspuns (24 oct 2025, 11:27):
Nu se aplică
Data:
21 oct 2025, 17:54
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4B.3 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să demonstreze o cifră medie anuală de afaceri, după cum urmează: Valoare _____ Perioada _______ Notă. Se completează de către autoritatea contractantă valoarea și perioada ” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa clarificati care este cerinta minima de calificare privind cifra medie anuala de afaceri.
Răspuns (24 oct 2025, 11:26):
Nu se aplică
Data:
21 oct 2025, 17:54
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4B.4 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze raportul financiar înregistrat, extrase din raportul financiar? ” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa precizati pentru ce ani fiscali trebuie prezentate aceste rapoarte financiare inregistrate.
Răspuns (24 oct 2025, 11:34):
Nu se aplică
Data:
21 oct 2025, 17:55
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4C.2 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze detalii referitoare la tehnicieni sau organismele tehnice, specificate în anunțul de participare/documentația de atribuire, pe care autoritatea/entitatea contractantă le poate solicita, în special cele responsabile de controlul calității în legătură cu acest exercițiu de achiziție publică?” Va rugam sa clarificati daca documentele de calificare pe care ofertantii trebuie sa le prezinte pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte sunt cele solicitate in Anuntul de participare (Anexa 2), la pct. 16 – Documente de calificare (Nr.4, 14, 15, 16).
Răspuns (26 oct 2025, 15:44):
Pentru a demonstra îndeplinirea acestei cerințe ofertanții trebuie să prezinte documente de calificare solicitate în Anunțul de participare (Anexa 2), la pct. 16 – Documente de calificare (Nr.4, 14, 15, 16).
Data:
21 oct 2025, 17:55
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4C.3 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze o informație cu privire la sistemele de management și de trasabilitate utilizate în cadrul lanțului de aprovizionare?” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa confirmati ca prin mentionarea certificatelor ISO detinute de participant, acesta raspunde acestei solicitari.
Răspuns (26 oct 2025, 15:47):
Prin menționarea certificatelor ISO deținute de participant, acesta răspunde acestei solicitări.
Data:
21 oct 2025, 17:55
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4C.7 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze o informație privind personalul de specialitate propus pentru executarea contractului, conform cerințelor stabilite în anunțul de participare și documentația de atribuire?” Va rugam sa confirmati faptul ca informatiile privind personalul de specialitate propus pentru executarea contractului vor fi incluse de ofertanti in Declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului.
Răspuns (26 oct 2025, 15:51):
Se confirmă
Data:
21 oct 2025, 17:57
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
Avand in vedere ca licitatia vizeaza semnarea unui contract de vanzare-cumparare de bunuri, va rugam sa confirmati faptul ca intrebarile de la pct. 4C.11 – 4C.11.1 si 4C.13 – 4C.14 din FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN nu sunt aplicabile acestei licitatii.
Răspuns (26 oct 2025, 15:54):
Nu sunt aplicabile
Data:
21 oct 2025, 17:57
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
Avand in vedere ca procedura de achizitie este licitatie deschisa, fara etapa preliminara de selectie, va rugam sa confirmati faptul ca intrebarile de la pct. 6A.1 – 6A.2 (Capitolul VI. Preselecția candidaților pentru procedura de atribuire a contractului de achiziție publică) din FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN nu sunt aplicabile acestei licitatii.
Răspuns (26 oct 2025, 15:55):
Nu sunt aplicabile
Data:
21 oct 2025, 17:57
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In cadrul sectiunii INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANŢI a documentatiei – pct. 98 se mentioneaza: „Contractul este compus din două părți: Partea I cea generală care este obligatorie, și care nu se modifică, doar cu excepția contractelor de achiziţii publice ce nu cad sub incidența Legii nr. 131/2015 privind achiziţiile publice și Partea II ceea ce ține de condițiile speciale al contractului care se completează doar la necesitate, unde autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condiții/cerințe speciale în dependență de obiectul achiziției, de complexitatea procedurii [...]. Totodată, prevederile obligatorii stabilite prin deciziile acesteia, care nu se regăsec în partea I cea generală al contractului, se indică în partea II ce ține de condițiile speciale al contractului.” In Anexa nr. 26 la documentatia standard este inclus modelul de Acord-cadru, care nu include conditii speciale. a) Va rugam sa puneti la dispozitia ofertantilor modelul de Acord-cadru completat cu conditiile speciale; b) Va rugam sa puneti la dispozitia ofertantilor modelul de Contract subsecvent aferent Acordulu-cadru.
Răspuns (26 oct 2025, 16:08):
Au fost anexat model de acord cadru și model de contract subsecvent, iar condițiile speciale vor fi negociate cu semnatarul acordului cadru
Data:
21 oct 2025, 17:58
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In modelul de Acord-cadru din documentatie se mentioneaza: „4.1 Promitenții furnizori/prestatori se obligă să răspundă invitațiilor la reofertare și, în caz că au fost selectați, să livreze bunurile și/sau să presteze serviciile astfel cum au fost prevăzute în documentația de atribuire și în acordul – cadru, ori de câte ori autoritatea contractantă solicită acest lucru.”. Va rugam sa eliminati acest articol, avand in vedere ca acordul cadru ce face obiectul achizitiei va fi semnat cu un singur operator economic, iar contractele subsecvente vor fi atribuite fara reluarea competitei.
Răspuns (26 oct 2025, 16:11):
Se acceptă
Data:
21 oct 2025, 17:59
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2) ati solicitat: “18. Garanția de bună execuție a acordului-cadru în cuantumul: 2% din valoarea Acordului-cadru (va fi depusă pe perioada de valabilitate a acordului cadru). 19. Garanția de bună execuție a contractului subsecvent acordului-cadru în cuantumul: 2% din valoarea contractului subsecvent Acordului-cadru (va fi depusă pe perioada de valabilitate a acordului cadru).” Va rugam sa confirmati ca garantia de buna executie va fi constituita pentru fiecare contract subsecvent aferent acordului-cadru si nu se va constitui garantie de buna executie si pentru acordului-cadru.
Răspuns (22 oct 2025, 13:24):
Bună ziua, Confirm că Garanția de buna execuție va fi constituită pentru fiecare contract subsecvent aferent acordului-cadru și nu se va constitui Garanție de buna execuție și pentru acordului-cadru.
Data:
21 oct 2025, 18:00
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2), la pct. 16 Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație) – Documente ce constituie oferta, ati solicitat la pct. 4 Garanția de bună execuție, conform anexei nr.10 din documentația standard, insa garantia de buna executie trebuie constituita de catre ofertantul desemnat castigator, fapt confirmat si de cele precizate in modelul de Garantie de buna executie (Anexa nr. 10 la documentatie): „[Banca comercială, la cererea ofertantului cîştigător, va completa acest formular pe foaie cu antet, în conformitate cu instrucţiunile de mai jos.].” Va rugam confirmati ca doar ofertantul castigator trebuie sa constituie garantie de buna executie.
Răspuns (26 oct 2025, 16:17):
Confirm, că doar ofertantul câștigător trebuie să constituie garanție de buna execuție.
Data:
21 oct 2025, 18:01
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificare
Întrebare:
In sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2), la pct. 16 Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație) – Documente de calificare, ati solicitat la pct. 6, prezentarea in cadrul Documentelor de calificare a Caietului de sarcini, conform anexei nr.21 din documentația standard – original, confirmat prin semnatura si stampila participantului. Va rugam sa confirmati ca acest document nu face parte din documentele de calificare pe care trebuie sa le prezinte participantii si ca acest document nu trebuie prezentat in cadrul ofertei.
Răspuns (26 oct 2025, 16:20):
Confirm, că acest document nu face parte din documentele de calificare pe care trebuie să le prezinte participanții și că acest document nu trebuie prezentat în cadrul ofertei.
Data:
21 oct 2025, 18:01
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificare
Întrebare:
Va rugam sa confirmati ca documentele tehnice se pot prezenta si in limba engleza.
Răspuns (22 oct 2025, 13:31):
Documentele tehnice se pot prezenta și in limba engleză.
Data:
21 oct 2025, 18:03
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificare
Întrebare:
Va rugam sa confirmati ca oferta poate fi incarcata in platforma de achizitii fara semnatura electronica, fiind suficienta doar semnarea olografa si stampilarea documentelor ofertei pe fiecare pagina de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. In cazul in care oferta necesita semnatura electronica aplicata pe documente,va rugam sa confirmati faptul ca oferta (toate documentele incluse in oferta) pot fi semnate olograf de catre un reprezentant imputernicit al ofertantului si semnate electronic de catre un alt imputernicit al ofertantului.
Răspuns (22 oct 2025, 13:51):
Confirm că oferta poate fi încărcată în platforma de achiziții fără semnătura electronică, fiind suficientă doar semnarea olografă și ștampilarea documentelor ofertei pe fiecare pagina de către reprezentantul împuternicit al ofertantului.
Data:
21 oct 2025, 18:04
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificare
Întrebare:
In Documentatia standard - Secţiunea a 4-a Depunerea și deschiderea ofertelor – pct. 61, se mentioneaza: „Documentele justificative în sprijinul informațiilor declarate în DUAE, care conțin date cu caracter personal, se prezintă separat, pe suport de hârtie sau în formă scanată, cu aplicarea semnăturii electronice, utilizînd mijloace electronice de comunicare sau alte mijloace la etapa evaluării ofertelor, la solicitarea autorității contractante.” Totodata, in Anexa 2 – Anunt de participare – pct. 16 Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație) se solicita, ca documente ce constituie oferta sau ca documente de calificare, declaratii si documente care toate vor contine date cu caracter personal (ale semnatarilor documentelor, personalului propus, ale reprezentantilor beneficiarilor care vor semna referintele solicitate etc.). In acest context, va rugam sa confirmati ca toate documentele ce constituie oferta si toate documentele de calificare solicitate se pot incarca in platforma de achizitii fara semnatura electronica, fiind suficienta doar semnarea olografa si stampilarea documentelor ofertei pe fiecare pagina de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. In caz contrar, va rugam sa publicati lista documentelor pe care participantii trebuie sa le depuna in platforma si lista documentelor pe care participantii trebuie sa le prezinte separat si de asemenea va rugam sa precizati in ce etapa a procedurii de achizitie trebuie transmise aceste documente catre autoritatea contractanta si prin ce canal de comunicare.
Răspuns (26 oct 2025, 16:24):
Confirm, că toate documentele ce constituie oferta și toate documentele de calificare solicitate se pot încărca în platforma de achiziții fără semnătura electronica, fiind suficienta doar semnarea olografa și stampilarea documentelor ofertei pe fiecare pagină de către reprezentantul împuternicit al ofertantului.
Data:
21 oct 2025, 18:11
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificare
Întrebare:
In Documentatia standard – Anexa 2 – Anunt de participare – pct. 25. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor, este prezentata lista factorilor de evaluare utilizati pentru departajarea ofertelor si ponderea acestora. Insumand ponderile factorilor de evaluare 1. Cel mai mic preț al ofertei, 2. Perioada cea mai scurtă de furnizare a cartelelor tahografice personalizate si 3. Tehnic, rezulta o valoare totala de 110%. Va rugam sa clarificati modalitatea de calcul a punctajului.
Răspuns (26 oct 2025, 16:54):
A fost operată o modificare la Anunț și la Documentația standard, astfel încât la pct. 25. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor. Astfel, ponderea este repartizată după cum urmează: 1. Cel mai mic preț al ofertei - 60 %; 2. Perioada cea mai scurtă de furnizare a cartelelor tahografice personalizate - 5 %; 3. Tehnic - 35%. În Total ponderea va fi de 100 %
Data:
21 oct 2025, 18:13
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificare
Întrebare:
Referitor la textul ce trebuie completat in toate formularele solicitate: „Anexa nr. ... la Documentația standard nr._____ din “____” ________ 20___”, va rugam sa clarificati numarul si data ce trebuie mentionate de catre ofertanti in aceste spatii.
Răspuns (23 oct 2025, 12:26):
Anexa........la Documentația standard nr. 115 din 15.09.2021
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.