1
Perioada de actualizare
de la 15.10.2025 09:11
până la 20.10.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2025 10:00
până la 28.10.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 950 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 oct 2025, 9:11 - 20 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2025, 10:00 - 28 oct 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparații rețele interioare de încălzire în blocul administrativ din strada Armenească nr. 96, Procuratura mun. Chișinău.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulian Zugravu
Telefonul de contact
069999030
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2025, 9:07
Data ultimilor modificări
15 oct 2025, 9:11
Valoarea estimată (fără TVA)
950 000 MDL
Achizitii.md ID
21494389
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
30 oct 2025 09:11 - 31 dec 2025 09:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparații rețele interioare de încălzire în blocul administrativ din strada Armenească nr. 96, Procuratura mun. Chișinău. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_rețele_termice.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.25 09:11
ds_rețele_termice.docx
Documentele la ofertă
-
15.10.25 09:11
retele_termice_caiet.pdf retele_termice_caiet.pdf
Documentele la ofertă
-
15.10.25 09:11
retele_termice_caiet.docx
Documentele la ofertă
-
15.10.25 09:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Master-Construct

Preţul ofertei: 724 099,90 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CLIMATEC

Preţul ofertei: 790 447,77 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

G4S COMPANY

Preţul ofertei: 816 973,06 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Inteligent Instal

Preţul ofertei: 855 124,13 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

BUDEICOM

Preţul ofertei: 876 191,02 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări