1
Perioada de actualizare
de la 13.10.2025 13:28
până la 24.10.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.10.2025 12:00
până la 05.11.2025 11:00
au rămas 14 ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 5 116 102,18 MDL
Perioada clarificărilor: 13 oct 2025, 13:28 - 24 oct 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 oct 2025, 12:00 - 5 nov 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Conform Caietului de sarcini și Formularele de deviz - Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 7 mai 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga
Telefonul de contact
068482641
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2025, 13:28
Data ultimilor modificări
18 oct 2025, 8:30
Achizitii.md ID
21491752
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ap_repar-m2.signed.pdf ap_repar-m2.signed.pdf
Documentele la ofertă
ap_repar-m2.signed.pdf
13.10.25 13:28
declarația beneficiarului efectiv.doc
Documentele la ofertă
declarația beneficiarului efectiv.doc
13.10.25 13:28
anexe_documentația standard.docx
Documentele la ofertă
anexe_documentația standard.docx
13.10.25 13:28
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
13.10.25 13:28
anexa23_cs_repar-m2.modificat.docx
Documentele la ofertă
anexa23_cs_repar-m2.modificat.docx
18.10.25 08:30
Data:
13 oct 2025, 14:12
Subiectul întrebării:
Conditii
Întrebare:
Buna ziua , se va accepta in calitate de garantie de buna executie 5% in forma de scrisoare de garantie eliberata de o banca
Răspuns (13 oct 2025, 15:11):
Buna ziua. Da
Data:
14 oct 2025, 21:30
Subiectul întrebării:
Finanțare
Întrebare:
Bună ziua Care este sursa de finanțare?
Răspuns (15 oct 2025, 10:53):
Bună ziua, Din sursele proprii ale Companiei.
Data:
16 oct 2025, 18:20
Subiectul întrebării:
Bună ziua,
Întrebare:
Devizul 2-1-1 SA poziția 82 rugăm să verificați în caietul de sarcini este introdus cantitatea 10 m2 dar în materiale este pus 130 m2 verificați și dați răspunsul final ca să nu fie neînțelegeri
Răspuns (18 oct 2025, 08:31):
Bună ziua, caietul de sarcini a fost corectat
Data:
17 oct 2025, 17:25
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, în devizul 2-1-1 , normele 101-104 fac parte din capitolul 4.4 Detalia D, care merge imediat dupa capitolul 5.7, la randul lui, dupa 4.4, merge 5.8, întrebarea constă, așa trebuie să fie sau s-a comis vreo eroare mecanică și s-a introdus din greșeală ?
Răspuns (18 oct 2025, 08:32):
Buna ziua, caietul de sarcini a fost modificat.
Data:
18 oct 2025, 17:08
Subiectul întrebării:
Bună ziua,
Întrebare:
Este scutit de TVA
Răspuns (20 oct 2025, 08:29):
Bună ziua, Lucrările nu sunt scutite de TVA
Data:
20 oct 2025, 10:51
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Proiect la ventelare este ?
Răspuns (20 oct 2025, 11:28):
Bună ziua, da este proiect.
Data:
20 oct 2025, 11:52
Subiectul întrebării:
Buna
Întrebare:
Cum putem sal vedem ?
Răspuns (20 oct 2025, 11:55):
Operatorul economic poate vizita șantierul, în baza unei solicitări la adresa electronică achizitii@trm.md. Solicitarea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, data, ora vizitei și numărul telefonului de contact.
Data:
21 oct 2025, 17:29
Subiectul întrebării:
proiect de executie
Întrebare:
Pentru elaborarea unei oferte cât mai competitive și corecte, nu doar din punct de vedere al prețului, vă rugăm să încărcați pe platformă proiectul de execuție, în cazul în care acesta există.
Răspuns (22 oct 2025, 09:28):
Buna ziua. Dat fiind faptul că proiectul este voluminos, vă rugăm să vă apropiați la sediul companiei pentru a lua cunoștință. Accesul la materialele proiectului se va permite în baza unei solicitări prealabile la adresa electronică achizitii@trm.md. Solicitarea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, data, ora vizitei și numărul telefonului de contact.
Data:
24 oct 2025, 09:08
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
In caiet de sarcini este indicata marca/producatorul utilajului , intrebarea este se va accepta alt producator decit cel indicat in caietul de sarcini cu pastrarea parametrilor tehnici prevazuti de caietul de sarcini a utilajului ?
Răspuns (24 oct 2025, 10:15):
Bună ziua. Da, în conformitate cu parametri utilajului indicat în caietu de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.