1
Perioada de actualizare
de la 13.10.2025 09:09
până la 17.10.2025 09:21
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2025 09:21
până la 22.10.2025 10:21
3
Licitaţie
de la 23.10.2025 15:00
până la 23.10.2025 15:32
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 oct 2025, 9:09 - 17 oct 2025, 9:21
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2025, 9:21 - 22 oct 2025, 10:21

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Hârtie A4 personalizată pentru taparea facturilor conform modelului atașat, cu densitatea de 80g/m2, culoarea albă, în pachete a câte 500 foi.
Livrarea va fi efectuată de către furnizor, la solicitare pe parcursul anului.
Achitarea bunului va fi efectuată în baza facturii fiscale în termen maxim de 30 zile.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Anușca
Telefonul de contact
067117720
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2025, 9:09
Data ultimilor modificări
16 oct 2025, 9:21
Achizitii.md ID
21490811
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
model.pdf model.pdf
Documentele la ofertă
-
13.10.25 09:09
anunț de participare(hîrtie personalizată).pdf anunț de participare(hîrtie personalizată).pdf
tenderNotice
-
16.10.25 09:21
Data:
15 oct 2025, 16:19
Subiectul întrebării:
Anunt de participare: Livrare
Întrebare:
Va rugam sa specificati in anuntul de participare numarul de livrari/comenzi estimative.
Răspuns (16 oct 2025, 09:18):
Anunțul este atașat cu modificări.
Data:
15 oct 2025, 16:20
Subiectul întrebării:
Anunt de participare: Conditii de plata
Întrebare:
Conform Anuntului de participare, p.19 Conditii de plata. "Termenul de achitare se va calcula din momentul acceptarii de catre Beneficiar a e-facturii." Va rugam specificati Termenul de acceptare a e-facturii: ex: aceeasi zi de la data livrarii bunurilor; 2 zile de la data livrarii bunurilor, etc.
Răspuns (16 oct 2025, 09:19):
Termenul de acceptare a e-facturii este de 2 zile lucrătoare de la data livrării bunurilor.
Data:
16 oct 2025, 12:04
Subiectul întrebării:
Documentele procedurii de achizitii - DUAE
Întrebare:
Va rugam adaugati DUAE-ul completat cu sectiunile destinate autoritatii contractante. Va multumim.
Răspuns (16 oct 2025, 12:13):
Bună ziua! Este procedură de valoarea mică și nu necesită DUAE. Documentele necesare sunt indicate în anunț.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.