1
Perioada de actualizare
de la 10.10.2025 14:05
până la 15.10.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.10.2025 10:00
până la 20.10.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 oct 2025, 14:05 - 15 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 oct 2025, 10:00 - 20 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a edificiului CM Taraclia din str. Ștefan cel Mare, 32, or. Taraclia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Postolachi
Telefonul de contact
022-50-4833
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2025, 13:54
Data ultimilor modificări
10 oct 2025, 14:05
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Achizitii.md ID
21489954
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 nov 2025 14:02 - 31 dec 2025 14:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a edificiului CM Taraclia din str. Ștefan cel Mare, 32, or. Taraclia-Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie .signed.pdf declaratie .signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie
10.10.25 14:05
anexe la documentatia standard .docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard
10.10.25 14:05
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
10.10.25 14:05
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie
10.10.25 14:05
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
10.10.25 14:05
duae .docx
Documentele la ofertă
DUAE
10.10.25 14:05
propunere financiară .signed.pdf propunere financiară .signed.pdf
Documentele la ofertă
propunere financiară
10.10.25 14:05
propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
propunere financiară
10.10.25 14:05
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
10.10.25 14:05
anexe la documentatia standard .signed.pdf anexe la documentatia standard .signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard
10.10.25 14:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OguzTransStroi

Preţul ofertei: 210 911,28 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Stroitehnologia SRL

Preţul ofertei: 244 782 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări