Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
10.10.2025 11:10
până la 22.10.2025 10:00
până la 22.10.2025 10:00
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
22.10.2025 10:00
până la 30.10.2025 10:00
până la 30.10.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 083 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
10 oct 2025, 11:10 - 22 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 oct 2025, 10:00 - 30 oct 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Motoare, generatoare şi transformatoare electrice (Achiziționarea noului sistem UPS)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Dacia bd. nr.58/C
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2025, 11:01
Data ultimilor modificări
13 oct 2025, 10:21
Achizitii.md ID
21489591
MTender ID
CPV
31100000-7 - Motoare, generatoare şi transformatoare electrice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de_participare- Achiziția noului sistem UPS-2025.signed
Specificaţie tehnică
Anunt de_participare
10.10.25 11:10
Document mentenanța- Achiziția noului sistem UPS-2025.signed
Specificaţie tehnică
Document mentenanța
10.10.25 11:10
Achiziționarea noului sistem UPS
Data:
13 oct 2025, 10:21
Subiectul întrebării:
Întrebare de clarificare | Buget | Condiții de facturare / plată
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să clarificați dacă bugetul indicat în cadrul licitației este prevăzut pentru achiziția a două UPS-uri sau doar pentru unul. În cazul în care bugetul acoperă ambele UPS-uri, vă rugăm să precizați modalitatea de facturare / achitare, având în vedere că unul dintre echipamente urmează a fi livrat în anul curent, iar cel de-al doilea în anul 2026.
Răspuns (13 oct 2025, 14:12):
Bună ziua, vă rugăm să clarificați dacă bugetul indicat în cadrul licitației este prevăzut pentru achiziția a două UPS-uri sau doar pentru unul. În cazul în care bugetul acoperă ambele UPS-uri, vă rugăm să precizați modalitatea de facturare / achitare, având în vedere că unul dintre echipamente urmează a fi livrat în anul curent, iar cel de-al doilea în anul 2026.
Răspuns:
Caietul de sarcini:
7. Condiții comerciale
Prețul va include livrarea, instalarea, punerea în funcțiune, testarea și conectarea la grupurile de baterii existente pentru ambele locații, materialele necesare și mentenanța pe durata garanției.
Contractul se va încheia pentru furnizarea a două sisteme UPS identice, destinate centrelor de date ale Serviciului 112 din bd. Dacia 58/C și str. Toma Ciorbă 32. Executarea contractului va fi etapizată, după cum urmează:
- Etapa I (2025): livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a primului sistem UPS (bd. Dacia 58/C), cu achitarea integrală aferentă acestei unități din bugetul anului 2025;
- Etapa II (2026): livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a celui de-al doilea sistem UPS (str. Toma Ciorbă 32), cu achitarea integrală aferentă acestei unități din bugetul anului 2026.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK