1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2025 15:49
până la 20.10.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2025 13:00
până la 30.10.2025 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 241 875 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2025, 15:49 - 20 oct 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2025, 13:00 - 30 oct 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Articole și echipament de sport conform Caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2025, 15:49
Data ultimilor modificări
10 oct 2025, 12:05
Achizitii.md ID
21488969
CPV
37400000-2 - Articole şi echipament de sport
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
9.10.25 15:49
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 15:49
anexa nr. 23 specificații de preț.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 15:49
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 15:49
anexa nr. 22 specificații tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 15:49
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
9.10.25 15:49
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
9.10.25 15:49
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.25 15:49
Ergometru eliptic
Data:
10 oct 2025, 12:05
Subiectul întrebării:
10
Întrebare:
Buna ziua, Rugam sa explicati detaliat punctul 10 10. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): pentru toate loturile.
Răspuns (10 oct 2025, 13:06):
Bună ziua! Oferta poate fi depusă în dependență de disponibilitatea fiecărui operator economic, adică fie pentru un lot, fie pentru câteva loturi, fie pentru toate loturile. Mulțumim!
Data:
16 oct 2025, 15:06
Subiectul întrebării:
clarificare termen de livrare
Întrebare:
Termenul de livrare de 30 zile max din momentul efectuarii comenzii pentru unele bunuri este insufiecientpentru a fi importate. Solicitam majorarea acestui termen pana la 60 zile.
Răspuns (16 oct 2025, 15:37):
Bună ziua! Termenul de livrare specificat în cadrul Documentației de atribuire reflectă necesitățile obiective și urgente ale autorității contractante în ceea ce privește dotarea Complexului Sportiv Universitar cu echipamentul și articolele de sport necesare, fapt ce se va realiza deja cu întârziere, având în vedere că procedura de achiziție se desfășoară repetat. Respectiv, majorarea termenului de livrare conform solicitării, din păcate, este inadmisibilă. Mulțumim!
Data:
16 oct 2025, 15:07
Subiectul întrebării:
termene de livrare
Întrebare:
Stabiliti concret perioada de livrare.
Răspuns (16 oct 2025, 15:38):
Bună ziua! Termenul de livrare a fost concret indicat în cadrul Documentației de atribuire, respectiv, clarificarea Dvs. este lipsită de obiect. Mulțumim!
Data:
16 oct 2025, 15:36
Subiectul întrebării:
forma garantiei pentru oferta
Întrebare:
Prin prevederea formei transferl la contul AC restrictionati participarea OE. Solicitam respectuos includerea garantiei sub forma scrisorii bancare.
Răspuns (16 oct 2025, 16:10):
Bună ziua! Conform prevederilor art. 68 alin. (4) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, fapt respectat în totalitate de către grupul de lucru. Iar la selecționarea formei garanției pentru ofertă sub formă de transfer la contul autorității contractante, Autoritatea s-a bazat pe principiul minimizării riscurilor, având experiențe anterioare negative privind soluționarea litigiilor cu băncile comerciale emitente ale garanțiilor bancare. Mai mult decât atât, pe platforma SIA RSAP MTender poate fi plasată doar copia scrisorii de garanție bancară, care, de fapt, nu produce efecte juridice, mai ales, în condițiile în care prevederile legale stabilesc expres că autoritatea contractantă este cea în măsură să decidă cu privire la forma/cuantumul/alte condiții de bază a garanției pentru ofertă. Mulțumim!
Data:
16 oct 2025, 16:13
Subiectul întrebării:
forma de constituire a garantiei de buna executie
Întrebare:
Solicitam includerea si formei de scrisoare bancara a garantiei de buna executie.
Răspuns (16 oct 2025, 17:07):
Bună ziua! Conform prevederilor art. 68 alin. (9) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului, fapt respectat în totalitate de către grupul de lucru. Iar la selecționarea formei garanției de bună execuție sub formă de transfer la contul autorității contractante, Autoritatea s-a bazat pe principiul minimizării riscurilor, având experiențe anterioare negative privind soluționarea litigiilor cu băncile comerciale emitente ale garanțiilor bancare, mai ales, în condițiile în care prevederile legale stabilesc expres că autoritatea contractantă este cea în măsură să decidă cu privire la forma/cuantumul/alte condiții de bază a garanției de bună execuție. Mulțumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.