1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2025 11:15
până la 13.10.2025 12:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 13.10.2025 12:00
până la 16.10.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2025, 11:15 - 13 oct 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 oct 2025, 12:00 - 16 oct 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Contractant (Beneficiar): Institutia Medico Sanitara Publica Institutul de Neurologie si Neurochirurgie „Diomid Gherman”
Activitatea: de asistenta spitaliceasca
Numarul mediu al salariatilor -500 de personae
Total active: 161790.7 mii lei
Denumirea Contract: Servicii de audit financiar
Informatii depre contract:
Adresa: MD2028, mun.Chisinau, str.Korolenkonr.2
Telefon de contact:
Serviciu achizitii publice 022 82-90-16
Serviciu evidenta contabila 022 82-90-11
Coduri de identificare: 1003600150602 / nr. TVA 0206752
Date bancare:
Rechizite bancare: MF-TR Chisinau – Bugetul de Stat
TREZMD2X Cont IBAN: MD86TRPCCC518430A00077AA
Detalii contract:
- Tipul contractului : achizitie servicii
- Obiectul contractului: auditul situatiilor financiare pentru anul 2025 (bilantul, situatia de profit si pierdere, situatia fluxului de numerar, situatia modificarilor capitalului propriu s.a.), cu rezultatele activitatii institutiei pe perioada respectiva. Notificarea beneficiarului prin scrisori si rapoarte de audit despre deficientele indentificate pe parcursul auditului si propuneri de solutionare a acestora. Emiterea recomandarilor la solicitarea in scris sau verbala a Beneficiarului, vizind metodologia si procedeiele contabile si fiscale
Durata contractului: 15.05.2026
Suma alocata: 60 000 lei fara TVA
Pretul contractului: Se va stabili un pret final, care nu va fi majorat si nu va fi influentat de factori ordinari, pe intreaga durata a contractului.
Modalitatea de achitare: achitarea se va efectua in urma prezentarii facturii fiscale si Raportului de audit financiar cu recomnadarile de vigoare.
Perioada minima de mentinere a valabilitatii ofertei: 30 zile
Termen limita pentru primirea ofertelor: conform SIA RSAP
Termen limita de examinarea ofertelor: 30 zile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Vladimir Korolenko nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322829016
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
9 oct 2025, 11:15
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21488330
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, INN
Durata contractului
27 oct 2025 02:00 - 15 mai 2026 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situatiilor financiare, pentru anul 2025 CPV: 98300000-6 - Servicii diverse
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie de egibilitate
Criterii de eligibilitate
Declaratie
9.10.25 11:15
Anunt
tenderNotice
Anunt
9.10.25 11:15
Anunt
tenderNotice
Anunt
9.10.25 11:15
Subiectul întrebării
Întrebare
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări