1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2025 10:51
până la 10.10.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.10.2025 11:00
până la 14.10.2025 11:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 9 700 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2025, 10:51 - 10 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 oct 2025, 11:00 - 14 oct 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Cartușul trebuie sa corespundă în totalitate cu modelul de echipament Ricoh SP330SFN (chip, cantitatea de copii, etc). Furnizorul trebuie sa asigure garanția cartușului și a imprimantelor pentru toata perioada de funcționare. În perioada de garanție furnizorul este obligat sa asigure buna funcționarea echipamentului si calitatea tiparului la sediul cumpărătorului. În perioada de garanție a cartușului orice defect la echipament sau cartuș trebuie remediat din contul furnizorului in termen de pana la 8 ore lucrătoare la sediul cumpărătorului.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Sușco
Telefonul de contact
+373 22859466
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2025, 10:51
Data ultimilor modificări
9 oct 2025, 22:53
Achizitii.md ID
21488255
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
2. anunț de participare.pdf 2. anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
9.10.25 10:51
Cartușe pentru imprimantele RICOH 330SFN
Data:
9 oct 2025, 22:53
Subiectul întrebării:
Toner sau servicii?
Întrebare:
In descrierea solicitarii nu este clar ce se solicita achizitionarea de toner? Sau serviciile de deservire? 1. Furnizorul trebuie sa asigure garanția cartuşului şi a imprimantelor pentru toata perioada de funcționare. Garantia imprimantelor este asigurata de furnizorul imprimantelor si nu de furnizorul consumabilelor. Cand procurati benzina doar nu compania petroliera va asigura garantia masinii? 2. În perioada de garanție furnizorul este obligat sa asigure buna funcționarea echipamentului si calitatea tiparului. Buna functionare a echipamentului este asigurata de compania care deserveste aceste imprimante si nicidecum de compania de la care procurati tonerul, cea din urma nu poate nicicum garanta buna functionare a imprimantelor deoarece ele necesita servicii de deservire si reparare. 3. În perioada de garanție a cartuşului orice defect la echipament sau cartuş trebuie remediat din contul furnizorului . Facem analogie cu un automobil, la vinzarea benzinei compania petroliera se obliga sa repare orice defect al automobilului... Specificatia pe care o solicitati este pentru deservirea imprimantelor. Sau aceasta descriere a fost scrisa de si pentru compania cu care aveti deja contract de deservire si doriti ca tot ei sa va vinda toner la pret astronomic? Nu este greu sa vedem din alte achizitii cine va deserveste... Solicitam sa faceti modificarile necesare pentru a permite si altor agenti economici sa ofere consumabile originale sau compatibile la preturi rezonabile. Multumim!
Răspuns (10 oct 2025, 10:44):
1. Conform invitației de participare, codului CPV și denumirii obiectului de achiziție, este clar stipulat că se solicită bunuri, respectiv cartușe pentru imprimantele RICOH 330SFN. Se solicită asigurarea garanției cartușului, a calității documentelor imprimate și a imprimantei pe perioada de exploatare a cartușului! Evident, în cazul folosirii unui cartuș adaptat sau necalitativ care va duce la defectarea imprimantei, orice companie care deservește imprimantele va refuza să le repare din contul său, dacă se dovedește că imprimanta s-a defectat din cauza cartușului necalitativ! 2. Același lucru se presupune și în al doilea caz! Noi intenționăm să procurăm cartușe cu termen de garanție și nu toner! 3. Solicitarea este făcută pentru perioada de garanție a cartușelor indicată de furnizor. 4. Condițiile sunt valabile pentu toate companiile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.