1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2025 13:08
până la 20.10.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2025 11:00
până la 30.10.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 11 843 380 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2025, 13:08 - 20 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2025, 11:00 - 30 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2025, 12:58
Data ultimilor modificări
8 oct 2025, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
11 843 380 MDL
Achizitii.md ID
21487314
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
17 nov 2025 13:07 - 1 mart 2027 13:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a podului de sosea poziționat pe drumul public național R37 Ceadir-Lunga-Taraclia -R32, km 6,75 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:08
caiet de sarcini r37 pod km 6.75.docx
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:08
duae lucrari pod r37.doc
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:08
contract antrepriză lucrări capitale.docx
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IRINDA PRIM

Preţul ofertei: 13 092 462,82 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări