1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2025 17:59
până la 15.10.2025 12:02
2
Propunerea ofertelor
de la 15.10.2025 12:02
până la 07.11.2025 12:01
au rămas 12 zile
3
Licitaţie
10.11.2025 10:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 1 987 157,46 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2025, 17:59 - 15 oct 2025, 12:02
Perioada de depunere a ofertelor: 15 oct 2025, 12:02 - 7 nov 2025, 12:01

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară nr.26)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 17:59
Data ultimilor modificări
13 oct 2025, 12:02
Achizitii.md ID
21484439
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
3.10.25 17:59
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 17:59
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 17:59
formularele_.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.10.25 12:13
Data:
6 oct 2025, 08:39
Subiectul întrebării:
Lot nr. 13 Centrifugă de laborator сu răcire (24 tuburi)
Întrebare:
Buna ziua. Rugam sa acceptati specificatia "Refrigerare obligatoriu interval de temperatură de la -10 ⁰C la +40 ⁰C, +- 1⁰C "
Răspuns (8 oct 2025, 11:31):
Vă mulțumim pentru propunerea transmisă. Specificația se va reformula astfel: „Refrigerare obligatorie în intervalul de temperatură de la -10 °C la +40 °C, ±1 °C.”.
Data:
6 oct 2025, 09:42
Subiectul întrebării:
Denumirea licitatiei
Întrebare:
Buna ziua Va rugam mult modificati denumirea licitatiei Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară nr.25) - 21481009 Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară nr.25) - 21484439 Duceti in eroare operatorii economici
Răspuns (8 oct 2025, 11:31):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, denumirea procedurii de achiziție publică Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară nr.25) - 21484439 va fi denumită în Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară nr.26).
Data:
8 oct 2025, 16:03
Subiectul întrebării:
Clarificare 1
Întrebare:
Buna ziua, au fost publicate 2 licitatie cu aceeasi denumire Rog sa vedeti - https://achizitii.md/ro/public/tender/21481009/
Răspuns (8 oct 2025, 17:23):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, da, sunt două proceduri cu același denumire, însă ambele cuprind loturi și necesar diferit. În documentația de atribuire pentru procedura în speță s-a modificat denumire în Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară nr.26).
Data:
9 oct 2025, 16:43
Subiectul întrebării:
Modificare denumire anunt
Întrebare:
Efectuati modificarea denumirii
Răspuns (10 oct 2025, 16:05):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, da, sunt două proceduri cu același denumire, însă ambele cuprind loturi și necesar diferit. În documentația de atribuire pentru procedura în speță s-a modificat denumire în Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară nr.26), ulterior se va modifica și în sistemul electronic de către Ministerul Finanțelor.
Data:
13 oct 2025, 09:30
Subiectul întrebării:
Perioada depunerii
Întrebare:
Solicitam respectuos prelungirea perioadei de depunere. Multumesc!!
Răspuns (13 oct 2025, 12:01):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, termenul de depunerea a ofertelor a fost stabilit conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Astfel, termenul de depunere a ofertelor de 35 de zile este un termen rezonabil de pregătire și depunere a ofertelor.
Lot nr. 11 Ultrasonograf General, OB-GYN performanță medie
Data:
14 oct 2025, 15:09
Subiectul întrebării:
UPS
Întrebare:
Buna ziua. Va fi acceptat baterie interna in loc de UPS, sau UPS este obligatoriu ?
Răspuns (15 oct 2025, 11:52):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, specificația tehnică cu privire la prezența UPS nu se modifică. Totodată, menționăm că se acceptă oferte alternative.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.