1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2025 16:58
până la 10.10.2025 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.10.2025 00:00
până la 17.10.2025 11:30
3
Licitaţie
20.10.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 196 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2025, 16:58 - 10 oct 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 oct 2025, 0:00 - 17 oct 2025, 11:30
Începutul licitației: 20 oct 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea serviciilor de elaborare a documentației de proiect și deviz privind reparația curentă a sălii de sport din cadrul Brigăzii de poliție cu destinație specială ,,Fulger”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mesager, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sochircă Sergiu
Telefonul de contact
079665855
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 16:42
Data ultimilor modificări
3 oct 2025, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
196 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
19 600 MDL
Achizitii.md ID
21484425
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mesager, 5/5
Durata contractului
20 oct 2025 16:56 - 31 dec 2025 16:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii CPV: 79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Ora lucratoare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentația standard- specificatia tehnică, specificatia de pret.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentația standard
3.10.25 16:58
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
3.10.25 16:58
declaratie_ro de prezinta la semnarea contractului.doc
Documentele la ofertă
declaratie
3.10.25 16:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MassiveProject

Preţul ofertei: 192 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări