Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
03.10.2025 16:01
până la 07.10.2025 16:54
până la 07.10.2025 16:54
2
Propunerea ofertelor
de la
07.10.2025 16:54
până la 16.10.2025 18:54
până la 16.10.2025 18:54
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
452 653,63 MDL
Perioada clarificărilor:
3 oct 2025, 16:01 - 7 oct 2025, 16:54
Perioada de depunere a ofertelor:
7 oct 2025, 16:54 - 16 oct 2025, 18:54
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Iluminatului stradal in s. Stolniceni,r-nul Hincesti PT-650.Lungimea strazii 3.5 km
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3450, MOLDOVA, Hînceşti, s.Stolniceni (r-l Hînceşti), sat Stolniceni
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 15:54
Data ultimilor modificări
23 oct 2025, 11:04
Achizitii.md ID
21484384
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Iluminatului stradal in s. Stolniceni,r-nul Hincesti PT-650.Lungimea strazii 3.5 km
Buget: 452653.63 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
PT-650 Stolniceni F1A desfasurata.docx
Documentele la ofertă
PT-650 Stolniceni F1A desfasurata.docx
8.10.25 11:14
Data:
4 oct 2025, 12:43
Subiectul întrebării:
motivul anularii
Întrebare:
Buna ziua, din ce motive s-a anulat liciattia precedenta?
Răspuns (4 oct 2025, 22:40):
Buna ziua.s-a depistat o eroare in procedura de achizitie.
Data:
4 oct 2025, 12:45
Subiectul întrebării:
poz.8
Întrebare:
la pozitia 8 cantitatea este 1 sau este o greseala, daca este o greseala va rugam sa corectati.
Răspuns (4 oct 2025, 22:42):
Buna ziua.In pozitia 8 la montarea stilpilor este o greseala de tipar in loc de 1 bucata trebuie sa fie 4 bucati.
Data:
6 oct 2025, 09:20
Subiectul întrebării:
Răspuns (4 oct 2025, 22:42):
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa corectati eroarea data, ca ulterior sa nu apara probleme
Răspuns (6 oct 2025, 09:38):
Buna ziua vom corecta eroarea data din deviz la contractarea contractului.
Data:
6 oct 2025, 09:22
Subiectul întrebării:
Răspuns (4 oct 2025, 22:40): Buna ziua.s-a depistat o eroare in procedura de achizitie.
Întrebare:
Dar mai concret? vedem ca documentele sunt identice cu cele anterioare, chiar si greselele din caietul de sarcini.
Răspuns (6 oct 2025, 11:05):
Documentele sunt corecte,in caetul de sarcini vom rezolva.La plasarea anuntului la lucrari nu se bifeaza licitatie electronica.
Data:
6 oct 2025, 11:06
Subiectul întrebării:
Forma 1
Întrebare:
Bună ziua! Vă rugăm să publicați Forma 1 desfasurata.
Răspuns (6 oct 2025, 16:03):
na ziua.am adresat scrisoare la cancelaria de stat si Ctif sa incarce caietul de sarcini desfasurat,deoarece noi nu putem incarca documente
Data:
6 oct 2025, 13:05
Subiectul întrebării:
motivul anularii
Întrebare:
Nu considerați mai oportun să finalizați, mai întâi, procedura de achiziție precedentă, înainte de a iniția una nouă? Sau considerați că operatorii economici care au depus efort și resurse în cadrul acesteia nici măcar nu merită o informare corectă și completă privind rezultatele procedurii?
Răspuns (6 oct 2025, 16:08):
Venim cu toate scuzele de riguare pentru eroarea comisa si intelegem perfect ca a-ti depus efort si timp pentru a participa la procedura.
Data:
6 oct 2025, 13:10
Subiectul întrebării:
Răspuns (6 oct 2025, 09:38): Buna ziua vom corecta eroarea data din deviz la contractarea contractului.
Întrebare:
Toate corectările trebuie efectuate înainte de deschiderea ofertelor, pentru a asigura tratament egal între operatorii economici. Un caiet de sarcini greșit creează condiții inechitabile și poate genera contestații care întârzie procedura pentru o simplă eroare ce putea fi corectată la timp.
Răspuns (7 oct 2025, 09:41):
La plasarea caietului desfasurat sau indepartat erorile depistate.
Data:
7 oct 2025, 13:30
Subiectul întrebării:
Sursa de finantare
Întrebare:
Buna ziua, de unde sunt sursele de finantare?
Răspuns (7 oct 2025, 15:14):
Buna ziua sursa de finantare este Consiliul Raional si surse proprii
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK