1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2025 15:05
până la 08.10.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.10.2025 16:00
până la 15.10.2025 15:00
3
Licitaţie
de la 16.10.2025 15:00
până la 16.10.2025 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 550 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2025, 15:05 - 8 oct 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 oct 2025, 16:00 - 15 oct 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Imprimantă multifuncțională pentru N2

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Bradu
Telefonul de contact
022 259-648
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 15:05
Data ultimilor modificări
7 oct 2025, 10:38
Achizitii.md ID
21484286
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
3.10.25 15:05
2.3 duae.doc
Documentele la ofertă
-
3.10.25 15:05
2.2 ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 15:05
Imprimantă multifuncțională pentru N2
Data:
7 oct 2025, 10:38
Subiectul întrebării:
Autoîncărcare: Standard
Întrebare:
Buna ziua! Va rugăm să explicați ce se are in vedere prin: Autoîncărcare- Standard
Răspuns (8 oct 2025, 10:26):
Alimentarea cu hârtie pentru imprimare din sertarul pentru hârtie sa fie in regim de Autoîncărcare (auto-preluarea hârtiei)
Data:
7 oct 2025, 16:28
Subiectul întrebării:
Viteza
Întrebare:
Bună ziua Pentru a permite participarea mai multor distribuitori de echipamente cu cartuș all in one și reîncărcabil, solicităm respectuos să fie admise echipamente și cu viteză de 18-22 ppm
Răspuns (8 oct 2025, 10:30):
Bună ziua. Se admite și cu viteza de 18-22 ppm.
Data:
7 oct 2025, 16:49
Subiectul întrebării:
Cartus all in one
Întrebare:
Stimate solicitant, cerința tehnică ,,Cartuș multifuncțional, care conține tonerul, cilindrul și unitățile de curățare,, este una neîntemeiată, întrucât echipamentele cu cartușe all in one, au o durabilitate de viață mai mică și o fiabilitate mai slabă. Astfel echipamentele achiziționate vor fi necesar de înlocuit într-o perioadă foarte scurtă, comparativ cu echipamentele ce au cartușul separat de fotoreceptor. Solicităm respectuos, de a fi permisive echipamentele cu cartușe separate
Răspuns (8 oct 2025, 10:36):
Cerința respectivă a fost stabilită în baza analizei tehnice a necesităților instituției, precum și a experienței de exploatare a echipamentelor existente în dotarea subdiviziunilor Inspectoratului General al Poliției de Frontieră. Astfel, cerința privind cartușul multifuncțional (all-in-one) se menține, întrucât reprezintă o caracteristică tehnică esențială determinată de specificul activității și de necesitatea asigurării continuității fluxului de lucru în condiții de operativitate ridicată.
Data:
8 oct 2025, 10:43
Subiectul întrebării:
Imprimare duplex
Întrebare:
Conform cerințelor tehnice, este solicitată imprimarea duplex. Solicităm admiterea echipamentelor ce nu imprimă duplex, dar corespund tuturor cerințelor tehnice . Astfel, beneficiarul va reuși să economisească o parte considerabilă din bugetul alocat
Răspuns (8 oct 2025, 12:54):
Stimate solicitant, Cerința tehnică privind imprimarea duplex (automată față-verso) a fost stabilită în baza necesităților funcționale reale ale instituției, având drept scop optimizarea consumului de hârtie și creșterea eficienței în activitatea administrativă curentă. Funcția de imprimare duplex este considerată o caracteristică tehnică esențială, care contribuie la: reducerea costurilor operaționale pe termen lung (consum de hârtie, timp de manipulare și arhivare); eficientizarea fluxului documentar intern; conformarea la politicile instituționale de sustenabilitate și gestionare eficientă a resurselor. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă are obligația de a asigura utilizarea eficientă a fondurilor publice și achiziționarea de bunuri care răspund integral necesităților instituționale, nu doar criteriilor de cost inițial. Prin urmare, cerința referitoare la imprimarea duplex – standard se menține obligatorie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.