Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
03.10.2025 14:17
până la 13.10.2025 10:00
până la 13.10.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
13.10.2025 10:00
până la 22.10.2025 11:00
până la 22.10.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 oct 2025, 14:17 - 13 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 oct 2025, 10:00 - 22 oct 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mobilier de birou
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 14:17
Data ultimilor modificări
3 oct 2025, 15:09
Achizitii.md ID
21484259
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
3 oct 2025, 15:09
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa incarcati in sistem de achizitii publice poza sau schita la masa reglabila pe inaltimea. Multumesc
Răspuns (3 oct 2025, 17:19):
Buna ziua. Masa reglabila, conform specificației tehnice din caietul de sarcini.
Data:
3 oct 2025, 16:34
Subiectul întrebării:
Lot 2
Întrebare:
Bună ziua, Va rugam sa adaugati in caietul de sarcini sau separat imaginea simbol pentru fotoliile si scaunele soliciate
Răspuns (3 oct 2025, 17:20):
Buna ziua. Fotoliile si scaunele soliciate, conform specificației tehnice din caietul de sarcini.
Data:
6 oct 2025, 09:50
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Buna ziua. In lotul 1 , pozitia 5 "Dulap pru mape (nisa)" indicati va rog dimensiuni si la acest dulap usi trebuie sa fie pe toata lungimea sau partial- semideschis? Multumesc
Răspuns (7 oct 2025, 16:42):
Buna ziua. La lotul 1 , pozitia 5 "Dulap pentru mape (nisa)" dimensiunile diferă la fiecare birou, sunt 36 de dulapuri (2 usi, 3 uși, 4 uși), ușile trebuie sa fie pe toata lungimea.
Data:
7 oct 2025, 11:14
Subiectul întrebării:
Masa pentru sedinte, masa reglabila pe inaltime, dulap mape nisa
Întrebare:
- Buna ziua, va rugam sa plasati o schita, poza, foto (ce aveti) pentru piciorul mesei pentru sedinte.
- Referitor la masa reglabila pe inaltime, ce fel de ecran trebuie sa fie? In caiet de sarcini nu este descriere.
- Pentru dulap mape nisa, va rugam sa ne oferiti marimile dulapurilor pentru calcule.
Răspuns (9 oct 2025, 09:25):
Bună ziua!
- Pentru piciorul mesei pentru sedinte cadru metalic (picioare în formă de V) unite între ele cu traverse din țava profilata 60x30mm perete de 2 mm vopsit în câmp electrostatic. confiorm caietului de sarcini.
- Referitor la masa reglabila pe inaltime - Blat 1600*800*36 mm. Culoare blat alb
Data:
8 oct 2025, 08:55
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Buna dimineata. In urma raspunsului Dra la intrebarea de sus . La lotul 1 , pozitia 5 "Dulap pentru mape (nisa)" dimensiunile diferă la fiecare birou, sunt 36 de dulapuri (2 usi, 3 uși, 4 uși) nu este posibil de calculat pretul dulapurilor nisa ca marimile lor difera considerabil.
-Va rugam sa indicati cantitatea si marimea aproximativa la dulapuri
-Marimi intre 2 si 4 usi valoreaza si pretul mai mare pina la 100%
-Ne avind dimensiuni nu este posibil de calculat corect pozitia #5 din lotul 1, altfel vom fi nevoit sa contestam acest lot
Multumesc
Răspuns (9 oct 2025, 09:43):
Dulap pentru mape (nisa 2 uși) aproximativ 1840x400x2420mm - 33 buc.
Dulap pentru mape (nisa - 3 uși) aproximativ 1000x400x2420mm - 3 buc.
Totodată anunțăm că marimile exacte vor fi luate de către Operartorul Economic câștigător înainte de semnarea contractului.
Data:
9 oct 2025, 10:11
Subiectul întrebării:
Certificat de conformitate
Întrebare:
Buna ziua. Excludeti solicitarea de prezentare a certificatelor de conformitate la bunuri, din motivul ca mobilierul solicitat de dvs este unul la comanda, cu forme si dimensiuni specifice spatiului dvs. Nu este posibil ca un operator economic sa detina certifiicate de conformitate anume la modelele solicitate de catre dvs. Chiar insusi dvs in raspunsurile de mai sus indicati ca OE economic va fi nevoit sa se deplaseze la fata locului pentru a lua masuri etc., ceea ce indica ca bunurile dvs nu sunt modele standard.
Răspuns (9 oct 2025, 16:08):
Buna ziua.
Solicitarea de prezentare a certificatelor de conformitate la bunuri nu poate fi exclusă din anuntul de participare, deoarece la licitația dată noi avem bunuri care vor fi livrate modele standard, Operatorul Economic va fi nevoit sa se deplaseze la fata locului pentru a lua masuri doar pentru dulapuri nișă (certificat de conformitate pentru materialele utilizate).
Data:
9 oct 2025, 13:09
Subiectul întrebării:
Certificare in sapte centre globale
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam respectuos sa excludeti certificarea in sapte centre globale la poz 1 mese reglabile pe inaltime cu ecran .
Răspuns (9 oct 2025, 16:31):
Certificarea în șapte centre globale la poziția 1 mese reglabile pe înalțime cu ecran este o cerință la Specificatia tehnică deplină solicitată, Standarde de referință pentru a obține mobilier de calitate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK