1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2025 10:51
până la 08.10.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.10.2025 11:00
până la 15.10.2025 10:00
3
Licitaţie
de la 16.10.2025 15:00
până la 16.10.2025 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 191 164 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2025, 10:51 - 8 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 oct 2025, 11:00 - 15 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: 16 oct 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform proiectului de execuție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 10:31
Data ultimilor modificări
3 oct 2025, 10:51
Valoarea estimată (fără TVA)
191 164 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 MDL
Achizitii.md ID
21484076
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 oct 2025 10:50 - 31 dec 2025 10:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M1 Frontiera cu România–Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 – 85,46, (Lotul IV, 61,75 – 85,46). (ecoductele poziționate la km 65,500 și 67,400”) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 10:51
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 10:51
duae verificare proiect m1 ecoducte.doc
Documentele la ofertă
-
3.10.25 10:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VIAAB Engineering" S.R.L.

Preţul ofertei: 124 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Preţul ofertei: 125 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1759476737351 din 07.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor Cererii ofertelor de prețuri nr. ocds-b3wdp1-MD-1759476737351 din 15.10.2025, ce vizează achiziționarea serviciilor de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M1 Frontiera cu România–Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 – 85,46, (Lotul IV, 61,75 – 85,46, ecoductele poziționate la km 65,500 și 67,400”), vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Oferta operatorului economic ,,VIAAB Engineering” S.R.L. – clasată pe locul întâi, cu valoarea de 124 900,00 lei (una sută douăzeci și patru patru mii nouă sute lei, 00 bani) fără TVA și 149 880,00 (una sută patruzeci și nouă mii opt sute optzeci lei, 00 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată din motivul prezentării actelor ce nu corespund cerințelor înaintate în Anunțul de participare. Potrivit pct. 18 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri şi servicii aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021, pentru confirmarea datelor de calificare în cadrul procedurii de achiziții publice, operatorul economic va completa şi va prezenta DUAE, în conformitate cu cerințele stabilite de autoritatea contractantă. Tot același punct statuează că prezentarea oricărui alt formular DUAE decât cel solicitat de către autoritatea contractantă, va servi ca temei de descalificare de la procedura de achiziție publică. În acest sens, art. 44 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, prevede că ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire, iar potrivit art. 69 alin. (2) din aceeaşi lege, la determinarea ofertei câştigătoare, autoritatea contractantă aplică criteriul de atribuire şi factorii de evaluare prevăzuți în documentația de atribuire. Mai mult, în conformitate cu alin. (6) lit. b) din articolul prenotat, autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire. În acest sens, se constată că la procedura de achiziționare a Serviciilor de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M1 Frontiera cu România–Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 – 85,46, (Lotul IV, 61,75 – 85,46, ecoductele poziționate la km 65,500 și 67,400”), ofertantul ,,VIAAB Engineering” S.R.L. a prezentat un alt DUAE decât cel încărcat de către autoritatea contractantă în sistemul MTender, numărul licitației indicat de către ofertant fiind de la o altă procedură de achiziție, ceea ce a servit ca temei de descalificare a acestuia de la procedura de achiziție publică. Operatorul economic Î.S. ,,Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor”, clasat pe locul doi după preț, a propus oferta în valoare de 125 000,00 lei (una sută douăzeci și cinci mii lei, 00 bani) fără TVA și 150 000,00 lei (una sută cincizeci mii lei, 00 bani) cu TVA, corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară și au fost prezentate toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"Injproiect" S.R.L.

Preţul ofertei: 138 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări