Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA 
56 160 MDL
Perioada clarificărilor:
2 oct 2025, 8:28 - 3 oct 2025, 20:02
Perioada de depunere a ofertelor:
3 oct 2025, 20:02 - 10 oct 2025, 20:02
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Scaunele și bancile să corespunda descrierii din anuntul de participare
Informația despre anulare
Motivul anulării
string
Data anulării
15 oct 2025, 12:01
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3439, MOLDOVA, Cahul, s.Paşcani (r-l Cahul), s. Pascani
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 oct 2025, 20:00
Data ultimilor modificări
15 oct 2025, 12:01
Achizitii.md ID
21483148
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
scaune și banci ajustabile pentru elevi
Data:
2 oct 2025, 13:01
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție a contractului, cuantumul 5%
Întrebare:
Bună ziua! Nu este indicat în anunțul de participare modul de elaborare a garanției de bună execuție. Vă rugăm să indicați dacă va fi necesar de emis Garanția de bună execuție de către o bancă comercială sau este posibil transfer la contul autorităţii contractante? Totodată, solicităm să indicați datele bancare pentru transfer. Mulțumim!
Răspuns (2 oct 2025, 18:39):
Este necesara doar garanția de buna execuție emisă de o bancă comercială
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK