1
Perioada de actualizare
de la 30.09.2025 14:34
până la 01.10.2025 15:00
au rămas 13 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2025 15:00
până la 06.10.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 217 172,05 MDL
Perioada clarificărilor: 30 sept 2025, 14:34 - 1 oct 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2025, 15:00 - 6 oct 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Obiect realizat în bază Contractului de finanțare nr 2024-SFPL-EU4MR-05, acordat în cadrul
proiectului ”EU4 Moldova Reziliență – stat sigur, comunități puternice (EU4MR), finanțat de
Comisia Europeană prin intermediul Foreign Policy Instruments (FPI) și implimentat de Solidarity
Fund PL în Moldova.
În conformitate cu Hotărîrea Guvernului nr. 246 din 8 aprilie 2010, publicată la 14.04.2010 în
Monitorul Oficial nr. 52-53 (3585-3586), cu aprobările ulterioare, Proiectul “EU4MOLDOVA
Resilience – Secure State, Resilient Communities” face parte din lista proiectelor de asisență tehnică
în derulare, care cad sub incidența tratatelor internaționale, pentru aplicarea scutirilor la impozitul
pe venit, accize, taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, precum și aplicarea scutirii
de TVA cu drept de deducere, în limita sumei prescrise în demersurile Solidarity Fund PL în
Moldova către Cancelaria de stat a Republicii Moldova.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
30 sept 2025, 14:34
Data ultimilor modificări
30 sept 2025, 14:34
Achizitii.md ID
21482300
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
30.09.25 14:34
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
30.09.25 14:34
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.