1
Perioada de actualizare
de la 30.09.2025 09:58
până la 07.10.2025 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2025 11:30
până la 13.10.2025 11:30
3
Licitaţie
14.10.2025 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 38 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 30 sept 2025, 9:58 - 7 oct 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2025, 11:30 - 13 oct 2025, 11:30
Începutul licitației: 14 oct 2025, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament pentru îmbunătățirea funcționalității sistemului video audio existent în sala mare de ședințe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Demian
Telefonul de contact
061115598
Datele achizitiei
Data publicării
30 sept 2025, 9:48
Data ultimilor modificări
30 sept 2025, 9:58
Valoarea estimată (fără TVA)
38 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
383,33 MDL
Achizitii.md ID
21482056
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Durata contractului
20 oct 2025 09:53 - 31 dec 2025 09:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament pentru îmbunătățirea funcționalității sistemului video audio existent în sala mare de ședințe CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Criterii de evaluare
DUAE
30.09.25 09:58
documentatie standard.signed.pdf documentatie standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentație Standard - pdf
30.09.25 09:58
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
Documentație Standard - word
30.09.25 09:58
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Genial Invest SRL

Preţul ofertei: 38 162,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia de atribuire a contractului de achiziții publice nr.1 din 20.10.2025
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări