Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21481191
1
Perioada de actualizare
de la
26.09.2025 14:51
până la 06.10.2025 15:00
până la 06.10.2025 15:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
06.10.2025 15:00
până la 17.10.2025 08:00
până la 17.10.2025 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
18 500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 sept 2025, 14:51 - 6 oct 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 oct 2025, 15:00 - 17 oct 2025, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de construcție Rețele inginerești interioare/obiecte (marca EEF, SM, SI, SPA, SV), la 10 obiecte de infrastructură militară în proces de execuție din cadrul Taberei Militare nr.136, Băcioi contract multianual 2025-2027
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 14:51
Data ultimilor modificări
29 sept 2025, 14:15
Achizitii.md ID
21481191
MTender ID
CPV
45210000-2 - Lucrări de construcţii de clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini retele ingineresti int. pe obiecte.signed.signed.pdf
caiet de sarcini retele ingineresti int. pe obiecte.signed.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
26.09.25 14:51
4. obiect 1.17 lista cantitati lucrari eef, pt, si, spa .docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 14:51
ds_lucrari rețele inginerești interioare pe obiecte tm136.signed.signed.pdf
ds_lucrari rețele inginerești interioare pe obiecte tm136.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 14:51
Data:
29 sept 2025, 14:15
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
La obiectul nr1-1.10 2. PTI (solutii termomecanice). Utilaj tehnologic si punerea in functiune la cap 1. este indicat Utilaj termomecanic livrat de Beneficiar. Daca Beneficiarul livreaza poz unu si doi atunci confirma-ti costul (zero) la utilajul din poz 1- Punct termic individual tip modul Qtotal=30,15 kW (poz. 1-10, 12-33) si la poz 2 Panou Automatizare Forta si Semnalizare (poz.11).
Răspuns (29 sept 2025, 14:36):
Sintagma „ livrat de Beneficiar” se exclude. Se include valoare la tor utilajul.
Data:
30 sept 2025, 14:27
Subiectul întrebării:
extindere termen de depunere
Întrebare:
Stimata AC, avan in vedere ca este un numar mare de caiete de sarcini (pozitii) Va rugam sa acceptati extinderea termenului limita de depunere a oferteler cu 14 zile!
Răspuns (30 sept 2025, 15:03):
Termenul de depunere a ofertelor este 17.10.2025, respectiv sunt încă 17 zile (timp destul de suficient).
Având in vedere timpul redus până la sfârșitul anului, timp în care necesita evaluarea ofertelor si emiterea Deciziei de atribuire a contractelor, este imposibil de extins termenul pentru depunerea ofertelor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK