Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
26.09.2025 13:56
până la 01.10.2025 16:00
până la 01.10.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.10.2025 16:00
până la 06.10.2025 16:00
până la 06.10.2025 16:00
3
Licitaţie
de la
07.10.2025 15:00
până la 07.10.2025 15:28
până la 07.10.2025 15:28
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
308 330 MDL
Perioada clarificărilor:
26 sept 2025, 13:56 - 1 oct 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 oct 2025, 16:00 - 6 oct 2025, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipament IT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 13:56
Data ultimilor modificări
27 sept 2025, 15:27
Achizitii.md ID
21481143
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Imprimantă alb/negru multifuncțională laser min A4
Buget: 124330.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Licență pentru utilizarea imprimantelor și softului de management Subscripție pentru suport tehnic și update-uri software pentru 3 ani inclus.
Buget: 72500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
duae echipament it (imprimante 2).pdf
duae echipament it (imprimante 2).pdf
Documentele la ofertă
duae echipament IT
26.09.25 13:56
documentatia standard echipament it (imprimante).docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
26.09.25 13:56
anunt de participare echipament it 2.docx
Istoricul documentului
-
anunt de participare echipament it 2.docx
ID: 332121ed-e523-4b6a-8709-5fe62e0d1541
tenderNotice
-
anunț de participare echipament it (imprimante).pdf
anunț de participare echipament it (imprimante).pdf
ID: 332121ed-e523-4b6a-8709-5fe62e0d1541
tenderNotice
tenderNotice
anunț de participare
26.09.25 14:20
anunț de participare echipament it 2.pdf
anunț de participare echipament it 2.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare echipament it 2.pdf
anunț de participare echipament it 2.pdf
ID: f979df4f-45ec-4df6-a1bd-bc9223da5dcc
tenderNotice
-
anunt de participare echipament it.docx
ID: f979df4f-45ec-4df6-a1bd-bc9223da5dcc
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
26.09.25 14:20
Data:
27 sept 2025, 15:27
Subiectul întrebării:
Lot3
Întrebare:
La lotul 3 este indicat, ca și în licitație anulată, soluție soft pentru 13 buc. Din păcate numărul de bucăți solicitate este în neconcordanță cu bugetul alocat.
Solicităm respectuos să revizuiți numărul de echipamente ce vor fi incluse în sistemul soft
Răspuns (30 sept 2025, 14:58):
Nu se poate de revizuit numărul de echipamente ce trebuie incluse în sistemul soft, deoarece la cele trei echipamente solicitate spre achiziție mai sunt zece bucăți în exploatare care trebuie, de asemenea, incluse în management.
Data:
27 sept 2025, 15:29
Subiectul întrebării:
Lot3
Întrebare:
În compartimentul tehnic a lot-i 3, este solicitat și compatibilitatea cu producătorul Kyocera.
Solicităm respectuos de a clarifica dacă beneficiarul are intenția de a integra echipamentele din lotul 1 cu alte echipamente ce le deține în stoc.
Răspuns (30 sept 2025, 14:59):
Da. Echipamentele din lotul 1 trebuie integrate în sistemul de management împreună cu echipamentele deja aflate în exploatare al producătorului Kyocera. Pentru întrebări suplimentare privind aspectele tehnice sau detalii specifice, vă rugăm să ne contactați.
Data:
29 sept 2025, 11:33
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Stimate Autoritate contractantă, după cum a menționat unul dintre agenții economici în cadrul licitației anulateeste greu de acceptat faptul că un organism precum Parlamentul elaborează specificații pentru produsele unui singur producător. Nu numai că se încalcă prevederile Legii 131 din 2015, dar și imaginea Parlamentului se prăbușește.
De fapt, ați adus câteva modificări „cosmetice” care, în esență, nu schimbă nimic. În licitație, în categoria sa de preț, poate participa numai echipamentul Canon. Modelele au fost prezentate în sesiunea de întrebări și răspunsuri a licitației anterioare.
Caracteristicile cheie care exclud TOȚI producătorii sunt: capacitatea de memorie de 1 GB (varianta de 512 MB este mai mult decât suficientă pentru a acoperi toate necesitățile de funcționare ale multifuncționalului), prezența eMMC SSD și diagonala ecranului de control.
Vă rugăm să faceți modificările necesare pentru a nu discredita Parlamentul, ca organism care adoptă legi. Dacă Parlamentul nu le respectă, ce putem spune despre celelalte organizații?
Răspuns (30 sept 2025, 15:00):
Specificarea tehnică a fost elaborată în conformitate cu necesitățile autorității contractante, având ca obiectiv principal asigurarea procesării rapide a volumelor mari de documente și funcționarea eficientă în regim intensiv. Parametrii solicitați: viteză de imprimare și scanare, funcționalități de securitate, conectivitate, capacitate de memorie și interfață de utilizare, toate acestea reflectă cerințe operaționale reale și nu favorizează un singur producător.
Parametrii indicați sunt formulați pentru a corespunde necesităților instituției și pot fi îndepliniți de cel puțin 3 producători.
De exemplu: memoria de 1Gb și 2 Gb posedă cel puțin patru modele ale diferitor producători;
tipul memoriei este solicitat eMMC / SSD sau altele, de asemenea se încadrează mai multe modele;
diagonala ecranului e solicitat Min. 4,3 inch și sunt modele cu diagonala de la 4,3 la 7 inch.
Prin urmare, specificațiile sunt formulate neutru, asigură concurența și răspund necesităților reale ale instituției, inclusiv cerințelor de viteză ridicată și intensitate mare de lucru.
Data:
29 sept 2025, 13:53
Subiectul întrebării:
Lotul I - pret nejustificat de mic
Întrebare:
În cadrul documentației de atribuire aferente Lotului I, vă rugăm să țineți cont de faptul că suma estimată pentru acest lot nu reflectă valoarea reală de piață a echipamentelor descrise în specificațiile tehnice anexate.
Având în vedere caracteristicile obligatorii solicitate (viteză de printare min. 55 ppm, rezoluție de 1200x1200 dpi, memorie minim 2GB, ciclu lunar de lucru min. 245.000 copii, cititor RFID compatibil cu standardele MIFARE/NFC, garanție minim 3 ani etc.) - anexa 1, costul de achiziție pentru astfel de echipamente este considerabil mai ridicat.
Prin urmare, solicităm revizuirea și majorarea valorii estimate pentru acest lot, astfel încât:
- Bugetul să fie aliniat cu realitățile de piață și prețurile curente ale producătorilor consacrați.
- Să fie facilitată participarea unui număr cât mai mare de agenți economici, asigurându-se o competiție reală și transparentă.
Vă rugăm să reanalizați pragul financiar stabilit pentru acest lot și să actualizați valoarea estimată în conformitate cu specificațiile solicitate.
Răspuns (30 sept 2025, 15:00):
Valoarea estimată pentru Lotul I a fost stabilită urmare consultării pieței și planificării bugetare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK