1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2025 13:56
până la 01.10.2025 16:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2025 16:00
până la 06.10.2025 16:00
3
Licitaţie
07.10.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 308 330 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2025, 13:56 - 1 oct 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2025, 16:00 - 6 oct 2025, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Echipament IT

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Macari
Telefonul de contact
0(22)820-196
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 13:56
Data ultimilor modificări
27 sept 2025, 15:27
Achizitii.md ID
21481143
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa 1.pdf anexa 1.pdf
Specificaţie tehnică
anexa 1
26.09.25 13:56
duae echipament it (imprimante 2).pdf duae echipament it (imprimante 2).pdf
Documentele la ofertă
duae echipament IT
26.09.25 13:56
anexa 3.pdf anexa 3.pdf
Specificaţie tehnică
anexa 3.
26.09.25 13:56
anexa 2.pdf anexa 2.pdf
Specificaţie tehnică
anexa 2.
26.09.25 13:56
documentatia standard echipament it (imprimante).docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
26.09.25 13:56
anunt de participare echipament it 2.docx
tenderNotice
anunț de participare
26.09.25 14:20
anunț de participare echipament it 2.pdf anunț de participare echipament it 2.pdf
tenderNotice
anunt de participare
26.09.25 14:20
Data:
27 sept 2025, 15:27
Subiectul întrebării:
Lot3
Întrebare:
La lotul 3 este indicat, ca și în licitație anulată, soluție soft pentru 13 buc. Din păcate numărul de bucăți solicitate este în neconcordanță cu bugetul alocat. Solicităm respectuos să revizuiți numărul de echipamente ce vor fi incluse în sistemul soft
Data:
27 sept 2025, 15:29
Subiectul întrebării:
Lot3
Întrebare:
În compartimentul tehnic a lot-i 3, este solicitat și compatibilitatea cu producătorul Kyocera. Solicităm respectuos de a clarifica dacă beneficiarul are intenția de a integra echipamentele din lotul 1 cu alte echipamente ce le deține în stoc.
Data:
29 sept 2025, 11:33
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Stimate Autoritate contractantă, după cum a menționat unul dintre agenții economici în cadrul licitației anulateeste greu de acceptat faptul că un organism precum Parlamentul elaborează specificații pentru produsele unui singur producător. Nu numai că se încalcă prevederile Legii 131 din 2015, dar și imaginea Parlamentului se prăbușește. De fapt, ați adus câteva modificări „cosmetice” care, în esență, nu schimbă nimic. În licitație, în categoria sa de preț, poate participa numai echipamentul Canon. Modelele au fost prezentate în sesiunea de întrebări și răspunsuri a licitației anterioare. Caracteristicile cheie care exclud TOȚI producătorii sunt: capacitatea de memorie de 1 GB (varianta de 512 MB este mai mult decât suficientă pentru a acoperi toate necesitățile de funcționare ale multifuncționalului), prezența eMMC SSD și diagonala ecranului de control. Vă rugăm să faceți modificările necesare pentru a nu discredita Parlamentul, ca organism care adoptă legi. Dacă Parlamentul nu le respectă, ce putem spune despre celelalte organizații?
Data:
29 sept 2025, 13:53
Subiectul întrebării:
Lotul I - pret nejustificat de mic
Întrebare:
În cadrul documentației de atribuire aferente Lotului I, vă rugăm să țineți cont de faptul că suma estimată pentru acest lot nu reflectă valoarea reală de piață a echipamentelor descrise în specificațiile tehnice anexate. Având în vedere caracteristicile obligatorii solicitate (viteză de printare min. 55 ppm, rezoluție de 1200x1200 dpi, memorie minim 2GB, ciclu lunar de lucru min. 245.000 copii, cititor RFID compatibil cu standardele MIFARE/NFC, garanție minim 3 ani etc.) - anexa 1, costul de achiziție pentru astfel de echipamente este considerabil mai ridicat. Prin urmare, solicităm revizuirea și majorarea valorii estimate pentru acest lot, astfel încât: - Bugetul să fie aliniat cu realitățile de piață și prețurile curente ale producătorilor consacrați. - Să fie facilitată participarea unui număr cât mai mare de agenți economici, asigurându-se o competiție reală și transparentă. Vă rugăm să reanalizați pragul financiar stabilit pentru acest lot și să actualizați valoarea estimată în conformitate cu specificațiile solicitate.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.