Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21480888
1
Perioada de actualizare
de la
26.09.2025 09:28
până la 06.10.2025 14:00
până la 06.10.2025 14:00
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
06.10.2025 14:00
până la 20.10.2025 14:00
până la 20.10.2025 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
10 763 223 MDL
Perioada clarificărilor:
26 sept 2025, 9:28 - 6 oct 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 oct 2025, 14:00 - 20 oct 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Albișoara 38, et. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cătălina Chirtoacă
Telefonul de contact
022 499 444 ext.5
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 9:28
Data ultimilor modificări
26 sept 2025, 12:59
Achizitii.md ID
21480888
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Buget: 6011660.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.signed.pdf
1. anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 09:28
5.1 lot 1 - caiet de sarcini mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdf
5.1 lot 1 - caiet de sarcini mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 09:28
5.2 lot 1 - lista cantitati mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdf
5.2 lot 1 - lista cantitati mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 09:28
6.1 lot 2 - caiet de sarcini mun. bălți, str independenței 32.signed.pdf
6.1 lot 2 - caiet de sarcini mun. bălți, str independenței 32.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 09:28
6.2 lot 2 - lista de lucrari mun. bălți, str independenței 32.signed.pdf
6.2 lot 2 - lista de lucrari mun. bălți, str independenței 32.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 09:28
Data:
26 sept 2025, 12:59
Subiectul întrebării:
Lotul 1 (mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2) – 180 zile calendaristice, după primirea ordinului de începere a execuției, emis de autoritatea contractantă;
Întrebare:
Buna ziua, pina se vor lua deciziile de semnare a contractelor, vom intra in iarna si vor fi perioade nefavorabile in care nu pot fi executate lucrarile, deoarece nu va putea fi asigurat procesul tehnologic conform legislatiei in vigoare. In acest caz, se va prelungi termenul de executare ?
Răspuns (26 sept 2025, 16:09):
Bună ziua,
În conformitate cu prevederile pct. 2.3, lit.c) din modelul contractului de antrepriză, perioada de execuție poate fi prelungită sau suspendată dacă constrângerea activității se datorează influenței factorilor climatici, care duc la imposibilitatea executării lucrărilor stabilite conform caietului de sarcini.
Data:
26 sept 2025, 17:56
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punctul 16 subpunct 3 Propunerea tehnica - Specificati ca cheltuielile pentru apa si energie electrica vor fi suportate de catre antreprenor Intrebarea: in devizele ofertate pretul la apa si energie electrica il punem 0,00 lei ??
Data:
26 sept 2025, 18:10
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punctul 40.1 La data de 02.10.2025, ora 14:00, autoritatea contractantă va organiza o ședință cu potențialii operatori economici privind clarificările aferente documentației de atribuire. Ședința va avea loc în format online. Link de conectare: ............................... Care e scopul acesteI "SEDINTE"???? Toate intrebarile si neclaritatile privind documentatia de atribuire trebuie clarificata aici in clarificari sa fie public pentru toti operatorii economici !! Rugam sa veniti cu un raspuns clar argumentat si logic (deoarece deocamdata nu este nimic logic in aceasta sedinta online) Multumim anticipat!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK