1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2025 16:59
până la 12.10.2025 09:18
2
Propunerea ofertelor
de la 12.10.2025 09:18
până la 15.10.2025 09:18
3
Licitaţie
de la 16.10.2025 15:18
până la 16.10.2025 15:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 225 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2025, 16:59 - 12 oct 2025, 9:18
Perioada de depunere a ofertelor: 12 oct 2025, 9:18 - 15 oct 2025, 9:18
Începutul licitației: 16 oct 2025, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Tomberoane
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4914, MOLDOVA, Glodeni, s.Cajba, s.Cajba Glodeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor MACOVEI
Telefonul de contact
+37367635114
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2025, 15:53
Data ultimilor modificări
10 oct 2025, 9:18
Valoarea estimată (fără TVA)
225 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 250 MDL
Achizitii.md ID
21480196
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4914, MOLDOVA, Glodeni, s.Cajba, s.Cajba Glodeni
Durata contractului
17 oct 2025 09:17 - 30 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tomberon 120 L CPV: 16700000-2 - Tractoare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Tomberon 240 L CPV: 16700000-2 - Tractoare
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae (2).docx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 16:59
ds_bunuri (3).docx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 16:59
anunt de participare la licitatie.pdf anunt de participare la licitatie.pdf
Documentele la ofertă
-Optimizarea menagementului deșeurilor prin achiziționarea echipamentelor moderne si dotarea gospodariilor din s. Cajba, r. Glodeni.
9.10.25 10:50
coietul de sarcini nou.semnat (1).pdf coietul de sarcini nou.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
10.10.25 09:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.P.C. APROCOMTEH S.R.L.

Preţul ofertei: 193 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pretul cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Efectivgrup

Preţul ofertei: 195 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

EXIMOTOR SA

Preţul ofertei: 202 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Tomberoane
Data:
26 sept 2025, 09:47
Subiectul întrebării:
bilant
Întrebare:
in anunt de participare se cere 2019-2021 este corect sau poate 2022-2024
Răspuns (8 oct 2025, 08:23):
corect 2022-2024
Tomberoane
Data:
8 oct 2025, 15:14
Subiectul întrebării:
Garantie bancara pentru oferta
Întrebare:
Stimați membri ai grupului de lucru, În contextul procedurii de achiziție publică în desfășurare, vă rugăm respectuos să examinați posibilitatea completării condițiilor privind modul de prezentare a garanției pentru ofertă. Propunem ca, pe lângă varianta existentă de constituire prin transfer bancar direct în contul autorității contractante, să fie prevăzută expres și posibilitatea de prezentare a garanției sub formă de scrisoare de garanție bancară, emisă de o instituție bancară licențiată, conform prevederilor legislației Republicii Moldova. Argumente în susținerea propunerii: 1.Flexibilitate pentru operatorii economici 2.Siguranță juridică echivalentă 3.Eficiență și rapiditate 4.Practica comună în achizițiile publice În acest sens, solicităm respectuos modificarea documentației de atribuire astfel încât să fie menționată posibilitatea de prezentare a garanției pentru ofertă și sub formă de scrisoare de garanție bancară, alături de opțiunea existentă de transfer bancar.
Răspuns (10 oct 2025, 15:38):
Vă mulțumim pentru observația formulată și pentru interesul manifestat față de claritatea documentației de atribuire.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări