1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2025 13:31
până la 17.10.2025 11:50
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2025 11:50
până la 15.11.2025 11:50
au rămas 18 zile
3
Licitaţie
17.11.2025 10:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 10 250 432 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2025, 13:31 - 17 oct 2025, 11:50
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2025, 11:50 - 15 nov 2025, 11:50

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară nr.24)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2025, 13:31
Data ultimilor modificări
9 oct 2025, 11:48
Achizitii.md ID
21480035
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
24.09.25 13:31
formularele_.xlsx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 13:31
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 13:31
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 13:31
anunt de participare_mod_09.10.signed.pdf anunt de participare_mod_09.10.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
9.10.25 11:48
Data:
6 oct 2025, 07:26
Subiectul întrebării:
Lot nr. 5 Sistem videoendoscopic pentru videocolonoscopie
Întrebare:
În legătură cu procedura de achiziție publică privind Lotul nr. 5 – Sistem videoendoscopic pentru videocolonoscopie, dorim respectuos să solicităm prelungirea perioadei de clarificări. Motivul acestei solicitări constă în faptul că produsul care ar putea fi propus pentru participarea la această licitație se află în curs de înregistrare conform cerințelor naționale, iar finalizarea procesului de înregistrare este tergiversat din motivul supraîncărcării Autorității Naționale Competente. Prelungirea termenului de clarificări ar permite prezentarea unei oferte conforme, care să răspundă integral cerințelor tehnice și de reglementare stabilite în documentația de atribuire.
Răspuns (6 oct 2025, 09:55):
Termenul limită de depunere a ofertelor a fost prelungit până la data de 06.11.2025.
Data:
6 oct 2025, 07:30
Subiectul întrebării:
Lot nr. 5 Sistem videoendoscopic pentru videocolonoscopie
Întrebare:
În cadrul procedurii de achiziție publică aferente, dorim respectuos să aducem la cunoștință că, în urma analizei specificației tehnice solicitate, am constatat că bugetul alocat pentru acest lot este sub nivelul valorii reale de piață a echipamentelor care corespund integral cerințelor tehnice din documentația de atribuire. Având în vedere caracterul complex al sistemului solicitat, componentele sale tehnologice avansate și cerințele de conformitate cu standardele internaționale de calitate și siguranță, vă rugăm respectuos să examinați posibilitatea majorării bugetului alocat pentru acest lot, pentru a permite participarea ofertanților cu echipamente conforme și competitive. Această ajustare ar contribui la obținerea unui sistem de calitate superioară, cu durată de exploatare îndelungată și suport tehnic adecvat, în beneficiul instituției contractante.
Răspuns (6 oct 2025, 09:56):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționam că bugetul estimat pentru procedura de achiziție este stabilit în strictă concordanță cu resursele financiare disponibile ale beneficiarului final. Prin urmare, ofertele urmează a fi evaluate în raport cu acest buget disponibil, cât și respectarea prevederilor Legii nr.131 privind achizițiile publice. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Data:
6 oct 2025, 13:39
Subiectul întrebării:
LOT 5 si LOT 6
Întrebare:
Reviziuiti bugetele pentru aceste loturi, in special LOT 5, bugetul ar trebui sa fie de cel putin cu 50% mai mare
Răspuns (7 oct 2025, 11:57):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționam că bugetul estimat pentru procedura de achiziție este stabilit în strictă concordanță cu resursele financiare disponibile ale beneficiarului final. Prin urmare, ofertele urmează a fi evaluate în raport cu acest buget disponibil, cât și respectarea prevederilor Legii nr.131 privind achizițiile publice. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Data:
9 oct 2025, 11:58
Subiectul întrebării:
LOT 5
Întrebare:
Cu referire la cerințele tehnice indicate pentru sistemul videoendoscopic, menționăm că în descriere apar simultan următorii parametri: „Imaginea UHD”; „4K upscaling”; „Rezoluție >4K”. Dorim respectuos să solicităm o clarificare suplimentară privind acești termeni, întrucât, din punct de vedere tehnic, aceștia descriu caracteristici distincte, iar formularea actuală poate genera interpretări diferite: „Imagine UHD” indică o rezoluție nativă de 3840×2160 pixeli (4K); „4K upscaling” se referă la procesarea software a imaginii HD pentru afișare la 4K, fără ca imaginea să fie 4K nativă; „Rezoluție >4K” sugerează un sistem cu o rezoluție superioară 4K, precum DCI 4K (4096×2160) sau chiar 8K, ceea ce depășește standardele curente pentru sistemele endoscopice disponibile comercial. Prin urmare, vă rugăm să precizați clar care dintre următoarele variante este solicitată?
Răspuns (10 oct 2025, 15:15):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, vor fi acceptate oferte cu cerința tehnică cu o Rezoluție de inclusiv 4K.
Data:
10 oct 2025, 10:21
Subiectul întrebării:
Lot 1Centrifuga de laborator (8-12 tuburi)viteza redusa
Întrebare:
In urma analizei specificației tehnice solicitate am constatat ca este solicitat tipul tuburilor de 10-15 ml,iar parametrii eprubetelor care vor fi utilizate corespund cu tipul tuburilor de 12 ml . Prin urmare, vă rugăm să precizați tipul tuburilor solicitat de autoritatea contractanta este de 12 ml sau de 15 ml ?
Răspuns (10 oct 2025, 15:14):
Mulțumim pentru clarificarea depusă conform documentației de atribuire ,,Tipul tuburilor tuburi este de 10 - 15 ml”.
Lot nr. 7 Monitor Holter ECG
Data:
10 oct 2025, 16:00
Subiectul întrebării:
Profile de inregistrare
Întrebare:
Solicitam respectuos ca specificatia tehnica ,,Profile de inregistrare > 4 profile, obligatoriu 24h, 48h, 72h'' sa fie modificata in ,,Profile de inregistrare > 4 profile, obligatoriu 24h''.
Răspuns (13 oct 2025, 11:30):
Mulțumim pentru clarificare. Specificația nu se va modifica deoarece aceasta e cerința beneficiarului plus poate fi admisă ca alternativă.
Lot nr. 7 Monitor Holter ECG
Data:
10 oct 2025, 16:03
Subiectul întrebării:
Durata minima de functionare
Întrebare:
Pentru a permite participarea mai multor agenti econimici solicitam respectuos sa se modifice specificatia ,, Durata minima de functionare a monitorului Holter ECG >= 72 h'' in ,, Durata minima de functionare a monitorului Holter ECG >= 24 h ''
Răspuns (13 oct 2025, 11:34):
Mulțumim pentru clarificare. Monitor ECG Holter cu multiple profile de înregistrare, inclusiv 72 de ore, este de a asigura flexibilitatea investigației în funcție de necesitățile beneficiarului. În anumite cazuri, monitorizarea extinsă este esențială pentru diagnosticarea tulburărilor de ritm intermitente, care pot să nu fie detectabile în intervalul standard de 24h. Totodată cerința poate fi îndeplinită ca alternativă sau opțiune suplimentară.
Data:
10 oct 2025, 16:11
Subiectul întrebării:
Lot nr. 7 Monitor Holter ECG
Întrebare:
Având în vedere dorința de a asigura o competiție reală și transparentă între cât mai mulți operatori economici, vă rugăm respectuos să analizați posibilitatea modificării specificației tehnice referitoare la: „Durata minimă de funcționare a monitorului Holter ECG ≥ 72 h” și înlocuirea acesteia cu: „Durata minimă de funcționare a monitorului Holter ECG ≥ 24 h” Această modificare ar permite participarea unui număr mai mare de operatori economici care pot oferi echipamente conforme cu cerințele clinice uzuale, având în vedere că durata de 24 de ore este una standard pentru monitorizarea Holter ECG în practica medicală. Totodată, precizăm că echipamentele care funcționează timp de 24 de ore asigură o calitate optimă a înregistrării, sunt conforme cu ghidurile medicale și pot fi utilizate eficient în fluxul clinic zilnic, fără a afecta calitatea actului medical.
Răspuns (13 oct 2025, 11:36):
: Mulțumim pentru solicitare. Cerința privind durata minimă de funcționare a monitorului ECG Holter de ≥ 72h reflectă nevoia de a asigura o utilizare flexibilă a echipamentului, în funcție de indicația medicală. Monitorizarea extinsă este esențială în anumite cazuri clinice (ex. tulburări de ritm paroxistice) care nu pot fi identificate într-un interval standard de 24h. Totodată, această specificație poate fi acceptată ca alternativă, ceea ce permite ofertarea și a unor echipamente care asigură funcționarea pe 24h, în condițiile respectării celorlalte cerințe din documentație.
Lot nr. 6 Sistem videoendoscopic pentru videohisteroscopie
Data:
15 oct 2025, 09:35
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 6 – Solicitare de prelungire a perioadei de clarificări
Întrebare:
Cu referire la Lotul nr. 6 din cadrul procedurii de achiziție publică în curs, dorim respectuos să solicităm prelungirea perioadei de clarificări. Motivul acestei solicitări constă în faptul că procesul de înregistrare a dispozitivului medical corespunzător lotului menționat este în desfășurare, însă se confruntă cu anumite întârzieri independente de voința noastră, generate de Autoritatea Națională Competentă responsabile de evaluarea și autorizarea dispozitivelor medicale. Din cauza acestor impedimente administrative, procesul de înregistrare durează mai mult decât în mod obișnuit, iar finalizarea acestuia nu poate fi estimată cu certitudine la momentul actual. În aceste condiții, prelungirea perioadei de clarificări ar permite depunerea unei oferte conforme și complete, în deplină concordanță cu cerințele tehnice și reglementările naționale. Vă mulțumim pentru înțelegere și deschiderea de a sprijini participarea corectă și competitivă a operatorilor economici.
Răspuns (15 oct 2025, 11:50):
Mulțumim pentru solicitare, conform actelor normative, menționăm că termenul limită de depunere a ofertelor este până la data de 15.11.2025, aproximativ o lună, iar în cadrul procedurii de achiziție publică sunt și alți beneficiari, termenul limită nu mai poate fi prelungiți. Totodată, solicităm prezentarea unei propuneri din partea dvs. cu privire la termenul limită.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.