1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2025 14:29
până la 04.10.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2025 15:00
până la 15.10.2025 11:00
3
Licitaţie
16.10.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 080 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2025, 14:29 - 4 oct 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2025, 15:00 - 15 oct 2025, 11:00
Începutul licitației: 16 oct 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform specificațiilor din caietul de sarcini anexat / According to the specifications set out in the attached technical specification
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Bradu
Telefonul de contact
022 259-648
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2025, 11:59
Data ultimilor modificări
24 sept 2025, 14:29
Valoarea estimată (fără TVA)
1 080 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 800 MDL
Achizitii.md ID
21479984
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
1 nov 2025 14:28 - 31 dec 2025 14:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Microscop pentru examinarea documentelor de călătorie cu caracteristici avansate pentru N2 / Microscope for the examination of travel documents with advanced features for Level 2 CPV: 38600000-1 - Instrumente optice
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
2.3 duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.09.25 14:29
2.2.1 annexes.docx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 14:29
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 14:29
technical specification.docx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 14:29
2.3 espd.docx
Documentele la ofertă
-
24.09.25 14:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Regula Baltija

Preţul ofertei: 1 060 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări