Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
24.09.2025 09:57
până la 06.10.2025 10:00
până la 06.10.2025 10:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
06.10.2025 10:00
până la 15.10.2025 10:00
până la 15.10.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
15 370 679,02 MDL
Perioada clarificărilor:
24 sept 2025, 9:57 - 6 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 oct 2025, 10:00 - 15 oct 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de construcţii de canalizare de ape reziduale, repetat II
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2025, 9:57
Data ultimilor modificări
24 sept 2025, 12:18
Achizitii.md ID
21479786
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de construcţii de canalizare de ape reziduale, repetat II
Buget: 15370679.02 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
pozitia 1 cs i parte.pdf
pozitia 1 cs i parte.pdf
Documentele la ofertă
CS POZ1 PARTEA 1
24.09.25 09:57
pozitia 1 cs ii parte_compressed.pdf
pozitia 1 cs ii parte_compressed.pdf
Documentele la ofertă
CS POZ 1 PARTEA2
24.09.25 09:57
anunt lucr. canaliz repetat ii.pdf
anunt lucr. canaliz repetat ii.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT PARTICIPARE
24.09.25 09:57
pozitia 3 cs_compressed.pdf
pozitia 3 cs_compressed.pdf
Documentele la ofertă
CS POZ 3
24.09.25 09:57
Data:
24 sept 2025, 12:18
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
licitatia a mai avut loc:Numărul procedurii:ocds-b3wdp1-MD-1745412346661, ati avut si un cistigator. Care este motivul relicitarii, sau e alt obiect?
Răspuns (24 sept 2025, 15:24):
Contractul semnat și înregistrat a fost reziliat din motivul neînceperii lucrărilor în termen.
Data:
24 sept 2025, 12:20
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
aveti contract semnat si inregistrat ce se intimpla?
Răspuns (24 sept 2025, 15:24):
Contractul semnat și înregistrat a fost reziliat din motivul neînceperii lucrărilor în termen.
Data:
25 sept 2025, 09:56
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Pe saitul AAP acest contract este valabil. Putem sa nimerim in situatie cind pe obiect va fi litigiu. Orizont nu a lansat lucrarile din ce motiv? Va fi introdus in lista de interdictii?
Răspuns (25 sept 2025, 10:10):
Dacă sunteti interesați în achiziție, vă rugăm să depuneți oferta, în rest sunt chestiuni tehnice legate de AC și nu vizează nici un ofertant la prezenta achiziție.
Data:
25 sept 2025, 21:57
Subiectul întrebării:
Raspunsuri
Întrebare:
Dacă sunteti interesați în achiziție, vă rugăm să depuneți oferta, în rest sunt chestiuni tehnice legate de AC și nu vizează nici un ofertant la prezenta achiziție. IGNORATI ART 7, TRANSPARENTA IN ACHIZITIILE PUBLICE. Ca sa depunem oferta e important sa înțelegem ce sa întâmplat cu contractul precedent, motivele reale a rezilierii. Speram ca nu aveți ce ascunde.
Răspuns (26 sept 2025, 09:17):
Contractul semnat și înregistrat a fost reziliat din motivul neînceperii lucrărilor în termen.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK