1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2025 12:47
până la 24.09.2025 11:28
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2025 11:28
până la 29.09.2025 12:28
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 371 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2025, 12:47 - 24 sept 2025, 11:28
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2025, 11:28 - 29 sept 2025, 12:28
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări capitale de înlocuire a acoperișului din tablă plană zincată – Etapa I (sectorul dinspre strada A. Pușkin) la clădirea administrativă situată în Piața Marii Adunări Naționale nr. 1, municipiul ChișinăuIn conformitate cu cerințele stipulate in anunțul de participare si caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2025, 12:32
Data ultimilor modificări
23 sept 2025, 22:50
Valoarea estimată (fără TVA)
1 371 000 MDL
Achizitii.md ID
21478103
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
1 oct 2025 12:46 - 31 dec 2025 12:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări capitale de înlocuire a acoperișului din tablă plană zincată – Etapa I (sectorul dinspre strada A. Pușkin) la clădirea administrativă situată în Piața Marii Adunări Naționale nr. 1, municipiul Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
19.09.25 12:47
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
19.09.25 12:47
ds_lucrari. docx.docx
Documentele la ofertă
-DS
22.09.25 11:28
proces verbal vizita obiectului.pdf proces verbal vizita obiectului.pdf
Documentele la ofertă
-act conformativ de vizitare a obiectului
22.09.25 11:28
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt participare
22.09.25 11:28
Documentele lotului
caiet de sarcini.docx
-caiet de sarcicni
19.09.25 12:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 1 370 983 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

PRO EX 2005 SRL

Preţul ofertei: 1 638 823,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări