1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2025 12:01
până la 24.09.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2025 13:00
până la 29.09.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 240 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2025, 12:01 - 24 sept 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2025, 13:00 - 29 sept 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Lucrări capitale pentru reamenajarea holului de acces de la intrarea principală a clădirii administrative, amplasată pe bud. Ștefan cel Mare nr. 180, mun. Chișinău - conform anuntului de participare si caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2025, 12:01
Data ultimilor modificări
22 sept 2025, 11:39
Achizitii.md ID
21478061
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
19.09.25 12:01
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
19.09.25 12:01
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
22.09.25 11:39
ds_lucrari. .docx
Documentele la ofertă
-DS
22.09.25 11:39
proces verbal vizita obiectului.pdf proces verbal vizita obiectului.pdf
Documentele la ofertă
- act confirmativ de vizitare a obiectului
22.09.25 11:39
Data:
20 sept 2025, 22:06
Subiectul întrebării:
garantia de buna executie
Întrebare:
Buna ziua, garantia de buna executie in forma de scrisoare bancara emisa de o banca comerciala sau retineri succesive din platile facturilor, conform prevederilor legislatiei in vigoare, care permite aceste forme, se accepta?
Răspuns (22 sept 2025, 10:24):
Bună dimineața! Stimați operatori economici, Vă aducem la cunoștință că opțiunea respectivă reprezintă o decizie a grupului de lucru aferentă etapei respective. Lucrarea în cauză este una complexă și nu se execută în etape distincte. Toate solicitările primite sunt analizate și discutate în cadrul grupului de lucru, iar pentru fiecare dintre ele se adoptă o decizie concretă, în conformitate cu prevederile legale. Totodată, vă informăm că, în calitate de instituție publică, suntem obligați să respectăm în mod strict cadrul legal în vigoare., iar această cerință este obligatorie pentru derularea și îndeplinirea contractului. După desemnarea câștigătorului, în baza unei solicitări clare și justificate, se va decide asupra pașilor următori. Vă mukltumim pentru intelegere! O zi reușită!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.