1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2025 11:57
până la 29.09.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.09.2025 10:00
până la 09.10.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 321 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 18 sept 2025, 11:57 - 29 sept 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 sept 2025, 10:00 - 9 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1: Extinderea și menținerea licențelor pentru soluția de gestiune a serviciilor TI ManageEngine ServiceDesk Plus
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pîrvu Tamara
Telefonul de contact
022822435
Datele achizitiei
Data publicării
18 sept 2025, 11:31
Data ultimilor modificări
18 sept 2025, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
321 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21477536
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
13 oct 2025 11:44 - 30 dec 2026 11:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1: Extinderea și menținerea licențelor pentru soluția de gestiune a serviciilor TI ManageEngine ServiceDesk Plus CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 52.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
18.09.25 11:57
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
18.09.25 11:57
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
18.09.25 11:57
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
18.09.25 11:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 317 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic corespunde cerințelor din documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări