Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21476678
1
Perioada de actualizare
de la
16.09.2025 16:28
până la 26.09.2025 17:00
până la 26.09.2025 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.09.2025 17:00
până la 07.10.2025 10:00
până la 07.10.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
808 300 MDL
Perioada clarificărilor:
16 sept 2025, 16:28 - 26 sept 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 sept 2025, 17:00 - 7 oct 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de proiectare a secției Reanimare Somatică din cadrul IMSP IMC
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2025, 16:28
Data ultimilor modificări
18 sept 2025, 15:02
Achizitii.md ID
21476678
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de proiectare a secției Reanimare Somatică din cadrul IMSP IMC
Buget: 808300.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini reanimare somatică.semnat.pdf
caiet de sarcini reanimare somatică.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
16.09.25 16:28
Data:
18 sept 2025, 15:02
Subiectul întrebării:
Expertiza Tehnică a Construcției
Întrebare:
Bună ziua. Nu este clar dacă este nevoie de făcut expertiza tehnică a cosntrucției. Ea este deja, sau o să fie nevoie să o facă ofertantul câștigător și deci trebuie să o includem în ofertă ?
Răspuns (19 sept 2025, 08:42):
Bună ziua, expertiza tehnică va fi inclusă în ofertă.
Data:
24 sept 2025, 21:49
Subiectul întrebării:
Servicii - Documentația Standard
Întrebare:
De ce solicitați documente din documentația standard penrtu lucrări pe când solicitați servicii ? Vă rog respectuos să vă conformați legii 131 și să elaborați documentația de atribuire conform D.S. pentru servicii - inclusiv anunțul de participare.În caz contrar vom contesta documentația de atribuire până la expirarea perioadei de actualizare. Anexele din DS pentru lucrări nu sunt relevante pentru prestările de servicii. Serviciile se măsoară în ore iar lucrările în cantități (volume, unități etc.) Documentaţia standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii o puteți descărca de pe saitul oficial al Agenției pentru Achiziții Publice.
https://tender.gov.md/ro/content/documenta%C5%A3ia-standard-pentru-realizarea-achizi%C8%9Biilor-publice-de-bunuri-%C8%99i-servicii.
Mersi.
Răspuns (25 sept 2025, 11:52):
Vă sugerăm să citiți atent documentația standard și legislația aferentă.
În acest context vă informăm că, potrivit Documentației standard aprobată prin Ordinul nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, Secţiunea 1, Dispoziții generale ,,Prezenta Documentaţie reprezintă o instrucţiune pentru autoritățile contractante și ofertanţi, utilizată la inițierea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice de lucrări sau procedurilor de achiziţii publice de servicii de proiectare și de lucrări”.
Astfel, prezenta procedură de achiziție a fost întocmită în strictă conformitate cu legislația în vigoare cu privire la achizițiile publice.
Data:
24 sept 2025, 22:50
Subiectul întrebării:
DUAE modificat
Întrebare:
De ce ați întrodus modificări în DUAE ?
Documentul unic de achiziții european, este o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova. El nu poate fi modificat aleatoriu de către autoritate contractantă. Vă rog să anexați DUAE fără modificări și completat de autoritate contractantă num ai acolo unde este clar indicat cine și unde completează.
Exemplu1 :
Capitolul III. Motive de excludere din cadrul procedurii de achiziție publică. Este clar indicat că:
”Compartimentul se completează de către operatorii economici.” Iar voi ați adăugat la acest capitol cerințe suplimentare care încalcă conceptul de ”Document Unic”. Deci autoritate contractatnă nu are dreptul să modifice nimic la acest capitol.
Exepmlu 2: Captiloul 4 coloana 2 se completează de către autoritate contractantă. Deci se completează - nu se modifică. Adică, completați acolo unde este lăsat loc pentru completarea așa precum în punctul 4 B.2. și 4B.e, dar nu modificați sau adăugați text precum ați făcut la 4 B.1
Vă rog respectuos să vă consultați cu un specialist în domeniul achizițiilor publice și să actualizați DUAE completat de către autoritatea contractantă numai acolo unde este cerut. Sau să veniți cu clarificări sau argumentări. Mersi.
Răspuns (25 sept 2025, 11:58):
Această clarificare este fără obiect, din care motiv un răspuns concret nu poate fi formulat.
Totodată, pe această cale, anunțăm operatorii economici interesați și participanți la prezenta procedură de achiziție că cerința inidcată în DUAE la punctul 4B1 ,,Certificat bancar de disponibilitate a banilor lichizi/resurse creditare pentru demararea lucrărilor în cuantumul de cel puțin 50% din valoarea ofertei cu TVA, eliberat de o bancă comercială cu o zi înaintea de data depunerii ofertei” nu constituie un criteriu de evaluare și va fi ignorat. La întocmirea ofertei se va ține cont de criteriile privind eligibilitatea participanților indicate la punctul 15 în anunț.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK