1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2025 14:19
până la 21.09.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.09.2025 13:00
până la 29.09.2025 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 630 903,09 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2025, 14:19 - 21 sept 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 sept 2025, 13:00 - 29 sept 2025, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de curățare a fațadei din plăci de piatra a clădirii Consiliului Raional Ștefan Vodă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, or. Ștefan Vodă str. Libertății nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Solomițchii
Telefonul de contact
o24222088
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2025, 14:15
Data ultimilor modificări
19 sept 2025, 9:41
Valoarea estimată (fără TVA)
630 903,09 MDL
Achizitii.md ID
21476567
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, or. Ștefan Vodă str. Libertății nr.1
Durata contractului
10 oct 2025 14:24 - 31 dec 2025 14:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de curățare a fațadei din plăci de piatra a clădirii Consiliului Raional Ștefan Vodă CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 810.0
Unități de măsură: Metru patrat
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_ (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.09.25 14:19
ds_lucrari fatada.docx.signed.pdf ds_lucrari fatada.docx.signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDART
16.09.25 14:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 465 592 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1. S-a anulat decizia grupului de lucru al autorității contractante nr. 1 din 07.10.2025 de atribuire a contractului în cadrul procedurii de achiziție publică nr. MD-1758021330061, în partea ce ține de evaluarea ofertei operatorului economic Î.I. «PĂDUREȚ ALEXANDRU». 2. S-a reevaluat oferta Î.I. «PĂDUREȚ ALEXANDRU», primită în cadrul procedurii de achiziție publică nr. MD-1758021330061, cu luarea în considerare a constatărilor din partea motivantă a deciziei ANSC nr. 03D-1009-25 din 28.10.2025. 3. S-a desemnat câștigător al procedurii de achiziție publică nr. MD-1758021330061 operatorul economic Î.I. «PĂDUREȚ ALEXANDRU».
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 601 165,95 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări