Achiziţie publică
21476566
Lot nr. 97 Cearșaf pentru acoperirea mesei
1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2025 14:18
până la 29.09.2025 10:00
până la 29.09.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.09.2025 10:00
până la 30.10.2025 09:00
până la 30.10.2025 09:00
au rămas 21 de zile
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
10 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 sept 2025, 14:18 - 29 sept 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 sept 2025, 10:00 - 30 oct 2025, 9:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Cearșaf pentru acoperirea mesei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2025, 14:14
Data ultimilor modificări
26 sept 2025, 10:20
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21476566
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 437779d9-a871-4a33-9f02-cc2eae525af3
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 437779d9-a871-4a33-9f02-cc2eae525af3
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.09.25 10:17
lista de distribuție.xlsx
Istoricul documentului
-
lista de distribuție.xlsx
ID: 47d096da-8346-4acd-a18b-a0f4a1d36d6d
Documentele la ofertă
-
lista de distribuție.xlsx
ID: 47d096da-8346-4acd-a18b-a0f4a1d36d6d
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.09.25 10:17
formularele.xlsx
Istoricul documentului
-
formularele.xlsx
ID: 812b6563-32e2-494e-8caa-73bbd8ff60fc
Documentele la ofertă
-
formularele.xlsx
ID: 812b6563-32e2-494e-8caa-73bbd8ff60fc
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.09.25 10:17
Lot nr. 97 Cearșaf pentru acoperirea mesei
Data:
22 sept 2025, 09:26
Subiectul întrebării:
solicităm clarificarea următoarelor aspecte
Întrebare:
• care este dimensiunea exactă a cearșafului;
• care este materialul din care trebuie realizat cearșaful;
• dacă dimensiunea 800 × 500 mm reprezintă dimensiunea unui singur buzunar sau a întregului cearșaf;
• care este numărul exact de buzunare solicitate și poziționarea acestora în raport cu cearșaful;
• dacă se acceptă ca buzunarul să fie realizat din același material cu cearșaful sau este obligatorie utilizarea materialului polietilenă / a se mentiona materialul.
• Solicităm punerea la dispoziție a unei schițe sau a unui desen tehnic al articolului, pentru a asigura o ofertare corectă, completă și conformă cu necesitățile autorității contractante.
Răspuns (23 sept 2025, 09:18):
Bună ziua, pentru lotul respectiv, au fost indicate cerințele minime, în baza cărora o să fie evaluate ofertele operatorilor economici. Toate ofertele o să fie evaluate și după caz, o să fie solicitate mostre pentru a clarifica caracteristicile tehnice. De asemenea, reiterăm faptul că prezentarea ofertelor îmbunătățite, este apreciată și considerată oportună de către grupul de lucru. Vă mulțumim pentru clarificare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK