1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2025 14:28
până la 19.09.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.09.2025 09:00
până la 26.09.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 324 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2025, 14:28 - 19 sept 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2025, 9:00 - 26 sept 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform: Caietului de sarcini, solutiilor arhitecturale si Documentației standart
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2025, 14:25
Data ultimilor modificări
12 sept 2025, 16:03
Valoarea estimată (fără TVA)
324 000 MDL
Achizitii.md ID
21475238
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
29 sept 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.Lucrari de reparație hol Blocul nr.2, Blocul nr. 3. și sala de proceduri (secția ortopedie 2) CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3.duae (new 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
12.09.25 14:28
4.caiet de sarcini.pdf 4.caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
12.09.25 14:28
2.ds_lucrari (2021).docx
Documentele la ofertă
-
12.09.25 14:28
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
12.09.25 16:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Apis-Miele

Preţul ofertei: 421 028,61 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Inteligent Instal

Preţul ofertei: 433 745,32 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări