1
Perioada de actualizare
de la 05.09.2025 16:56
până la 15.09.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2025 15:00
până la 22.09.2025 15:00
3
Licitaţie
23.09.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 083 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 5 sept 2025, 16:56 - 15 sept 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 sept 2025, 15:00 - 22 sept 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Achiziționarea de piesei de schimb sau echivalentul pentru dispozitivul medical aflate în dotarea IMSP Centrul Republican de Diagnosticare Medicală

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
5 sept 2025, 16:56
Data ultimilor modificări
8 sept 2025, 15:30
Achizitii.md ID
21472840
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
formularele_.xlsx
Documentele la ofertă
-
5.09.25 16:56
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.09.25 16:56
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
5.09.25 16:56
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
5.09.25 16:56
Data:
8 sept 2025, 09:56
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam sa clarificati care este termenul corect de livrare. In Anunt este indicat 30 zile, dar in formulare este indicat 45 zile.
Răspuns (8 sept 2025, 15:29):
Bună ziua, termenul de livrare coresct este de 45 zile, documentația de atribuire va fi afustată. Va rugăm să verificați documentația de atribuire. Mulțumim pentru sesizare.
Data:
8 sept 2025, 10:03
Subiectul întrebării:
Cerinte de calificare obligatorii, pct 12 - declaratie cu privire la instalare, punerea in functiune si instruirea personalului.
Întrebare:
Buna ziua. Instuirea personalului se face la livrarea unui echipament nou, dar nu la o piesa de schimb. Solicitam sa excludeti instuirea din pct 12.
Răspuns (15 sept 2025, 14:35):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, cerința cu privire la ,,instalarea, punerea în funcțiune (manopera) și instruirea personalului beneficiarului privind utilizarea echipamentelor livrate, organizate la sediul beneficiarului de către personalul autorizat al furnizorului” este una generală, iar instituire personalului va fi la necesitate, reieșind din complexitatea utilizării piesei.
Data:
8 sept 2025, 10:48
Subiectul întrebării:
Buget alocat
Întrebare:
Buna ziua! Venim cu rugamintea sa fie majorat bugetul alocat pentru aceasta procedura, in special ca se solicita 24 luni de garantie.
Răspuns (15 sept 2025, 14:37):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, valoarea estimativă nu poate fi modificată. Totodată, cerința cu privire la garanția de 24 luni nu se modifică, fiind o cerință solicitată de beneficiarul final.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.