Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21471830
Statut
Suspendat
Valoarea estimată fără TVA
156 985,42 MDL
Perioada clarificărilor:
2 sept 2025, 18:14 - 6 sept 2025, 10:26
Perioada de depunere a ofertelor:
6 sept 2025, 10:26 - 9 sept 2025, 10:56
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Suspendat
Lucrări de instalare a sistemului de alarmă antiincendiu la Gr. Andrieș, or. Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2025, 18:14
Data ultimilor modificări
3 sept 2025, 9:53
Achizitii.md ID
21471830
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
2.09.25 18:14
f1 antiincendiu andries.pdf
f1 antiincendiu andries.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
2.09.25 18:14
specificatia utilajului gradinita cimislia.pdf
specificatia utilajului gradinita cimislia.pdf
Documentele la ofertă
-SPECIFICATIE TEHNICĂ
2.09.25 18:14
spre tipar partea grafica-3.pdf
spre tipar partea grafica-3.pdf
Documentele la ofertă
-Proiect
2.09.25 18:14
aunț de participare antiincendiu.pdf
aunț de participare antiincendiu.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare
2.09.25 18:14
Data:
3 sept 2025, 09:53
Subiectul întrebării:
Solicitare clarificare privind specificațiile tehnice din caietul de sarcini
Întrebare:
Referitor la caietul de sarcini aferent procedurii de achiziție publică, dorim să solicităm clarificări suplimentare privind formularea specificațiilor tehnice incluse.
Am constatat că în Caietul de sarcini sunt menționate produse/echipamente/servicii, fără a include sintagma „sau echivalentul”, astfel existând riscul de a favoriza un anumit producător sau operator economic.
Conform articolului 37, alin. (6) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, „Specificatiile tehnice nu vor face referire la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic (…) În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerințelor față de achiziție, iar o astfel de referință este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele ‘sau echivalentul’.”
Având în vedere prevederile legale menționate, vă rugăm să ne clarificați dacă cerința din caietul de sarcini va fi actualizată pentru a respecta principiile de nediscriminare, tratament egal și concurență, prin adăugarea sintagmei „sau echivalentul” acolo unde este cazul.
Răspuns (3 sept 2025, 10:07):
Bună ziua, vă rog sa trageți atenție la punctul 39 din anunțul de participare si anume unde este menționat: Important: toate denumirile de firmă din specificatia tehnica sunt cu titlu de informare sau exemplu, a se interpreta: „sau echivalentul”
Data:
3 sept 2025, 11:51
Subiectul întrebării:
Echivalentul
Întrebare:
Dar cine atunci isi va asuma responsabilitatea de inlocuire a utilajului din Proiect?
In cazul dat doar Proiectantul poate accepta sau refuza "echivalentul".
Răspuns (3 sept 2025, 13:39):
Ofertele vor fi evaluate de membrii GL, care vor verifica și compara specificațiile tehnice ale echipamentului ofertat cu cel solicitat. În caz de dificultăți în acest sens, se va solicita implicarea proiectantului strict pentru evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
3 sept 2025, 14:59
Subiectul întrebării:
Diverse
Întrebare:
Nu toate companiile care instaleaza sistem de antiincendiu dispun de Win smeta ar fi mult mai rezonabil sa vereti specificatie de pret si specificatie tehnica pentru a favoriza toti operatorii economici
Răspuns (5 sept 2025, 10:18):
Stimați participanți, solicitam respectuos respectarea documentatiei de atribuire
Data:
4 sept 2025, 11:43
Subiectul întrebării:
Periaoda de depunere
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta maine e vineri 05.09.25 si se termina periaoda clarificarilor si la fel maine trebuie incarcata oferta obligatoriu deoarece luni dimineta ce tine de garantie bancara nu se reuseste deoarece perioada depunerii este pina la ora 09.30 Astfel solicitam sa p[relungiti perioada depunerii cel putin cu o zi
Răspuns (5 sept 2025, 10:26):
Stimați participanți, oferta poate fi depusă pe toată perioada de depunere a ofertelor. Toți ofertanții având posibilități egale de participare
Data:
5 sept 2025, 11:01
Subiectul întrebării:
Declaratia privind сопfirmаrеа identitatii beneficiarilor efectivi
Întrebare:
Spuneti va rog, aceasta declaratie se cere la momentul depunerii ofertelor sau in cazul in care este desemnat castigator? nu este specificat
De regula doar pentru compania desemnata castigatoare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK