1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2025 15:14
până la 15.09.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2025 16:00
până la 26.09.2025 13:00
au rămas 22 de ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 3 994 235,35 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2025, 15:14 - 15 sept 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 sept 2025, 16:00 - 26 sept 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reconstruire a gardului de împrejmuire al Cimitirului Central, pe porțiunea din str. Alexei Mateevici

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexei Mateevici,11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Moldovean
Telefonul de contact
078666611
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2025, 15:14
Data ultimilor modificări
10 sept 2025, 9:53
Achizitii.md ID
21471760
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3.formulare și contract.doc
Documentele la ofertă
-
2.09.25 15:14
4.declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
2.09.25 15:14
2.anunț de participare_gard_modificat.signed.pdf 2.anunț de participare_gard_modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.25 09:53
5.duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.09.25 09:53
Data:
4 sept 2025, 15:01
Subiectul întrebării:
Disponibilitatea de bani lichizi
Întrebare:
Stimați membri ai grupului de lucru, Vă rugăm să ne confirmați dacă, la punctul 16.21 din Anunțul de participare, se va accepta prezentarea disponibilității mijloacelor bănești obținute din mijloace de creditare (linie de credit). Vă mulțumim!
Răspuns (5 sept 2025, 13:51):
Stimați ofertanți, În conformitate cu pct. 16.21 din Anunțul de participare, cerința privind disponibilitatea de bani lichizi se confirmă prin prezentarea unui extras de cont bancar, semnat și ștampilat de bancă, care atestă existența fondurilor disponibile la momentul depunerii ofertei. Contractele de credit sau liniile de creditare nu substituie extrasul de cont și nu pot fi considerate, prin ele însele, dovadă suficientă a disponibilității lichidităților solicitate.
Data:
9 sept 2025, 12:01
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Nu suntem deacord cu cerere - pentru fiесаrе contract similar executat апtеriоr, procesele-verbale de recep{ie а lucrarilor. Aceste documente trebuie si сопfirmе: 1 .Executarea luсrarilоr conform contractului si caietului de sarcini; 2.Finalizarea lucrlrilor in termenele stabilite; In proces de executie clar ca sunt obiectii care au NU AU FOST prevazute in Caiet de sarcini.DVS obligati sa avem ceva nereal.Totodata Sunt intrebari la modul de scrisori de recomandare.Daca Beneficiar a scris scrisoare vreo 2 ani in urma, ce trebue sa apelam si sa descriem din nou scrisoare ?? Totodata conform Legii NU AVETI DREPTUL DEPUNE LICHIDITATEA 115%. Facem impresia ca aveti un favorit, aceasta licitatia se face a doua oara. Va rugam frumos sa corectati cerintele, in caz contrar vom face apel cu cerere la ANSC referior cerintelor.MULTUMIM!
Răspuns (10 sept 2025, 09:49):
1. Privitor la documentele ce confirmă executarea contractelor similare: Autoritatea contractantă solicită prezentarea proceselor-verbale de recepție finală a lucrărilor, întrucât aceste documente sunt singurele care confirmă oficial executarea lucrărilor conform contractului și caietului de sarcini și finalizarea în termenii contractuali. Observațiile/intervențiile apărute pe parcursul execuției nu exclud faptul că recepția finală s-a efectuat, ceea ce înseamnă că lucrările au fost acceptate de beneficiar. 2. Privitor la scrisorile de recomandare: Nu se solicită ca beneficiarul să emită o scrisoare nouă, în cazul în care există deja una care confirmă executarea corespunzătoare a contractului. 3. Legea nr. 131/2015 nu stabilește un nivel concret al lichidității generale, autoritatea contractantă este în drept să stabilească indicatori financiari proporționali cu obiectul achiziției. Totuși, ținând cont de observațiile parvenite, autoritatea contractantă va opera modificări în anunțul de participare și în documentația de atribuire, reducând pragul lichidității generale la 100%. 4. Documentația de atribuire urmează a fi ajustată corespunzător și publicată în sistem.
Data:
9 sept 2025, 12:10
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Sursa de finantare ONRL?
Răspuns (10 sept 2025, 09:50):
Nu este clar la ce vă referiți, nu regasim în documentația noastră de atribuire așa specificație.
Data:
12 sept 2025, 10:28
Subiectul întrebării:
Sursa
Întrebare:
Sursa de finantare va fi din capital propriu sau din Fond?
Răspuns (12 sept 2025, 11:54):
Din surse proprii
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.